2019

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1202

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Роль і значення виставкових заходів для підприємств сфери туризму
    (Бескиди, 2019) Габа, Мирослава Ігорівна
    У маркетинговій діяльності туристичного підприємства особливе значення має популяризація галузі (зокрема її представників, продукції, послуг) через виставково-ярмаркові заходи. Вони надають туристичному підприємству великі можливості одночасного розповсюдження і отримання широкого спектру економічної, організаційної, технічної, комерційної інформації за відносно низьких витрат.
  • Документ
    Сучасна державна політика України в галузі туризму
    (Бескиди, 2019) Пилипенко, Олександр Євгенович
    В останні роки спостерігається зростання туристичних потоків до України з різних країн світу. Зростає й значення України як транзитної держави і це позначається на кількості нетривалих візитів, чисельність яких протягом останніх років стабільно росте, перевищуючи 50% всіх відвідувань. Особливо зріс транзитний потік через Україну з країн СНД (Туркменістану, Таджикістану, Російської Федерації, Білорусі, Вірменії, Грузії, Казахстану). Туристична політика України на ринку міжнародного туризму базується на активній маркетинговій стратегії, спрямованій на стимулювання іноземного туризму шляхом створення позитивного туристичного іміджу країни та її регіонів. З цією метою вводиться спрощення візових формальностей, розбудовується індустрія туризму та підвищується відповідно до європейських стандартів якість обслуговування.