Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/105

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Документ
    Моделирование анизотропного забоя и реакций на фрезерном рабочем органе
    (КНУБА, 2009) Зухба, А. Г.
    Запропоновано узагальнену модель анізотропного забою, що включає шари, температурні та вологісні поля. Розглянуто можливість врахування цих якостей і швидкості руйнування в реактивному навантаженні на робочому органі.
  • Документ
    Гіпотеза спектрального підсумовування для визначення еквівалентних навантажень на транспортний засіб
    (КНУБА, 2009) Пелевін, Л. Є.; Мачишин, Г. М.
    Розглянуто моделювання режимів навантажень на транспортний засіб за допомогою стенда та подані розрахунки на витривалість при різноманітних параметрах навантаження при моделюванні умов роботи машини.
  • Документ
    Моделювання, підвищення якості перехідних процесів та оптимізація режимів руху механізмів систем автоматичного регулювання будівельних роботів
    (КНУБА, 2009) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.
    Наведені моделі, що дозволяюсь підвищити якість регулювання перехідних процесів та оптимізувати режими руху механізмів систем автоматичного регулювання будівельних роботів.
  • Документ
    Узагальнене моделювання процесів поверхневого формування залізобетонних конструкцій
    (КНУБА, 2010) Гарнець, Володимир; Човнюк, Юрій; Полторак, О.
    Запропоновано метод моделювання процесів поверхневого формування ЗБК на основі загального енергетичного принципу та методів теорії графів.
  • Документ
    Стенд для випробування транспортних засобів
    (КНУБА, 2010) Пелевін, Л. Є.; Мачишин, Г. М.
    В даній статті розглянуто стенд для випробування транспортних засобів з можливістю моделювання мікронерівностей транспортного шляху.
  • Документ
    Фізичне моделювання робочого процесу роликових центрифуг
    (КНУБА, 2010) Богуславський, В. Є.; Шаленко, О. О.
    Наведено основні цілі і задачі фізичного моделювання робочого процесу роликових центрифуг. Сформульовано вимоги до фізичної моделі. Розроблена конструкція дослідного стенда та отриман критерій подібності натури і моделі.
  • Документ
    Моделювання та оптимізація режимів руху вантажопідйомних машин і механізмів у процесі пуску/гальмування за критерієм мінімуму питомої енергії
    (КНУБА, 2017) Човнюк, Юрій; Діктерук, Михайло; Остапущенко, Ольга
    Проведено всебічний аналіз режимів руху механізмів підйому вантажу мостовими кранамиу перехідних процесах пуску, гальмування, реверсування у межах двомасової моделі системи «вантаж-ний візок-канат-вантаж». Визначені закони руху вказаної системи та коефіцієнти динамічності. Для оптимальних режимів руху використаний критерій, який мінімізує значення питомої (загальної) енергії. Розглянуті умови, за яких у системі можливі вимушені коливання, резонанси, режими «биття» та ви- значені основні кінематичні характеристики. Задля проведення аналізу руху механічної системи викори- станий метод аналізу вимушених коливань Л.Д. Ландау – А.М. Косевича.
  • Документ
    Дискретне моделювання і розробка вдосконалених режимів керування електромеханічною системою мостового крана
    (КНУБА, 2016) Човнюк, Ю.; Діктерук, М.; Комоцька, С. Ю.
    Запропонована двомасова дискретна модель для дослідження технологічних операцій підйому вантажу мостовим краном. Задля забезпечення раціональних експлуатаційних режимів керування електромеханічною системою мостового крана необхідно контролювати темп нарощування динамічних навантажень за заданої продуктивності підйомно-транспортуючого обладнання, що забезпечує мехатронна система, побудована на базі мікроконтроллерів. Отримані результати щодо показників якості перехідних процесів й раціоналізації швидкодії електромеханічної системи підйому вантажу мостового крана.
  • Документ
    Математичне моделювання зусилля на робочому органі вібромолота з гідроімпульсним приводом
    (КНУБА, 2018) Іскович-Лотоцький, Р.; Іванчук, Я.; Івашко, Є.
    . Застосування вібраційної технології вимагає поглибленого вивчення фізичних явищ, які виникають у різних коливальних системах з метою визначення оптимальних параметрів вібраційного обладнання для підвищення ефективності технологічних процесів. Розробка єдиної методики проектування вібромолотів з гідроімпульсним приводом викликає необхідність знаходження придатних для практичного застосування основних аналітичних залежностей для розрахунку силових впливів робочого органу машини на об'єкт обробки. У більшості праць на базі розроблених окремих математичних моделей було розглянуто аналітичний опис зусилля на робочому органі вібромолота, створюваного при періодичному зміні тиску рідини, в порожнині гідроциліндра головного приводу машини. Розроблено методику, яка дозволила із достатнім ступенем точності визначити ефективну залежність силового навантаження на робочий орган вібромолота, в залежності від режимів роботи гідроімпульсного привода. Метою роботи є математичне моделювання зусилля на робочому органі вібромолота для визначення залежності режиму вібраційного або віброударного навантаження в залежності від робочих параметрів гідроімпульсного привода. Запропоновано методику моделювання силового навантаження на робочий орган вібромолота методом лінеаризації функцій зміни тиску в гідросистемі. Коректність прийнятих припущень і апроксимацій, при складанні математичної моделі, оцінювалася шляхом зіставлення результатів аналітичного та експериментального досліджень динаміки вібромолота з конкретними величинами параметрів гідроімпульсного приводу та елементів конструкції. Розроблені загальні рекомендації по використанню кінцевих аналітичних залежностей при проектуванні вібромолотів з гідроімпульсним приводом для різних процесів вібраційного або ударновібраційного режимів роботи.