Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/105

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Документ
    Зниження енергоємності розробки грунту наконечником розпушувача
    (КНУБА, 2014) Пелевін, Л. С.; Карпенко, М.; Лаврик, С.; Щербина, Т.
    Проведено порівняльний розрахунок енергоємності розробки грунту простим гострим наконечником та активним наконечником розпушника. Розроблено конструкцію активного наконечника, який зменшує динамічні навантаження на стояк з одночасним зниженням енергоємності розробки ґрун¬ту.
  • Документ
    Аналіз динамічних моделей руху мостового крана при горизонтальному переміщенні
    (КНУБА, 2015) Ловейкін, В.; Ромасевич, Ю.; Крушельницький, В.
    У роботі проведений аналіз динамічних моделей руху мостового крана з урахуванням механічної характеристики приводного двигуна механізму горизонтального переміщення. Поставлене завдання вирішене за допомогою чисельного інтегрування диференціальних рівнянь руху мостового крана. Результати роботи проілюстровані графіками, що характеризують перехідний процес розгону балки мостового крана.
  • Документ
    Розробка блоку зворотного зв'язку для реалізації оптимальних законів руху мостового крана
    (КНУБА, 2016) Ловейкін, В.; Ромасевич, Ю.; Крушельницький, В.
    В роботі наведено принцип роботи розробленого блока зворотного зв'язку для системи керування краном, призначеного для визначення фізичних параметрів крана, зокрема довжини канату та маси вантажу для подальшої реалізації оптимальних законів руху механізму переміщення мостової балки крана, при яких динамічні навантаження, що діють на балку крана, зводяться до мінімуму.
  • Документ
    Оцінка застосування рукавів високого тиску за допомогою математичної моделі розрахунку розподілу навантажень між металевими обплетеннями
    (КНУБА, 2016) Пелевін, Л. Є.; Мачишин, Г. М.; Богдявічус, М.; Карпенко, М.
    Розглянуто питання підбору та застосування рукавів високого тиску для гідравлічних систем шляхом розрахунку розподілу тиску (динамічних навантажень) на металеве обплетення рукава та визначено розривне зусилля на кожному обплетенні. Побудовано залежність тиску від діаметра рукава та кількості обплетень. Визначено розподіл динамічних навантажень на кожне обплетення та порівняно співвідношення розподілу гідравлічного тиску на кожне обплетення. Порівняно розривне динамічне зусилля звичайних рукавів високого тиску (SN) та компактних (SC).
  • Документ
    Пружна підвіска транспортних засобів
    (КНУБА, 2017) Сукач, М. К.
    В Київському національному університеті будівництва і архітектури розроблено пластинчасту ресору для амортизації динамічних навантажень транспортних засобів. Амортизаційний пристрій призначено для колісних засобів (переважно вантажних автомобілів та автопричепів), що мають як одновісні, так і балансирні підвіски. ЇЇ можна використовувати також і в гусеничних транспортних засобах.
  • Документ
    Оптимізація режиму пуску механізму повороту стрілового крана за критерієм середньоквадратичного значення пружного моменту в приводі
    (КНУБА, 2017) Ловейкін, В.; Кадикало, І.
    Стаття присвячена оптимізації режиму пуску механізму повороту стрілового крана за критерієм середньоквадратичного значення пружного моменту в приводі. На основі побудованої математичної моделі динаміки руху механізму повороту виявлено, що в елементах приводу під час перехідних режимах виникають значні динамічні навантаження. Тому для їх мінімізації проведено оптимізацію процесу пуску механізму повороту баштового крана. Представлений спосіб мінімізації коливань показує, як за допомогою методів варіаційного числення вирішується поставлена задача. Розв'язки задачі представлені графіками залежностей, котрі характеризують суть оптимального закону руху - прикладання моментів та зусиль таким чином, щоб навантаження в приводі були мінімальними, що, в свою чергу, підвищить продуктивність та надійність механізму повороту та конструкції крана в цілому.