Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/105
Переглянути
5 результатів
Результат пошуку
Документ Метод мінімізації коливань вантажу в шарнірно-зчленованій стріловій системі крана під час зміни вильоту(КНУБА, 2010) Ловейкін, Вячеслав; Паламарчук, ДмитроВ статті розглянуто метод мінімізації коливань вантажу в шарнірно-зчленованій врівноваженій стріловій системі крана, який дозволяє звести до мінімуму розгойдування вантажу в процесі зміни вильоту.Документ Створення фізичної моделі шарнірно-зчленованої стрілової системи крана(КНУБА, 2010) Ловейкін, В. С.; Паламарчук, Д. А.; Паламарчук, І. А.Описані основні принципи створення фізичної моделі шарнірно-зчленованої стрілової системи крана, а також проведено порівняння кінематичних та інерційних характеристик натурної машини та її фізичної моделі.Документ Аналітичний розвязок задачі оптимізації усталеного режиму руху механізмів з нелінійною функцією положення ланок(КНУБА, 2009) Човнюк, Ю. В.; Ловейкін, В. С.; Паламарчук, Д. А.Отримані точні аналітичні розв’язки задачі оптимізації усталеного режиму руху механізмів з нелінійною функцією положення ланок.Документ Оптимізація енергетичного режиму зміни вильоту врівноваженої шарнірно-зчленованої стрілової системи вантажопіднімального крана з урахуванням коливань вантажу(КНУБА, 2013) Ловейкін, В.; Паламарчук, Д.; Ходневич, О.В статті проводиться визначення такого режиму руху механізму зміни вильоту шарнір но-зчленованої стрілової системи крана, за яким середнє значення кінетичної енергії стрілової системи за час зміни вильоту вантажу було б мінімальним. Для цього записано вираз кінетичної енергії стрілової системи та проведено її мінімізацію. Наведено порядок проведення оптимізації за допомогою чисельного методу, а саме методу коллокацій.Документ Адекватність і можливості скінченно-елементної моделі спорудиміжнародного виставкового центру для динамічного моніторингу(КНУБА, 2017) Гайдайчук, Віктор; Дєдов, Олег; Котенко, КостянтинНаведено приклад вдосконалення моніторингу будівельних об’єктів за допомогою мате-матичного моделювання. Описуються результати перевірки можливості практичного використання створеної скінченно-елементної моделі конкретної споруди