Гірничі, будівельні, дорожні та меліоративні машини

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/105

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Документ
    Метод мінімізації коливань вантажу в шарнірно-зчленованій стріловій системі крана під час зміни вильоту
    (КНУБА, 2010) Ловейкін, Вячеслав; Паламарчук, Дмитро
    В статті розглянуто метод мінімізації коливань вантажу в шарнірно-зчленованій врівноваженій стріловій системі крана, який дозволяє звести до мінімуму розгойдування вантажу в процесі зміни вильоту.
  • Документ
    Оптимізація усталеного режиму руху кранового візка з гнучким підвісом вантажу за кінетичними критеріями
    (КНУБА, 2012) Ловейкін, Вячеслав; Шевчук, Олександр
    У статі розглянуто спосіб усунення коливань вантажу при усталеному русі кранового візка. Визначені оптимальні режими руху кранового візка за яких вантаж не здійснює коливання протягом усталеного режиму руху. Оптимізація руху кранового візка проводиться за допомогою варіаційного числення. За регулюючий параметр вибрано зусилля, що діє на крановий візок зі сторони привідного механізму.
  • Документ
    Оптимізація режиму пуску висувної рукояті крана–маніпулятора під час горизонтального переміщення вантажу з урахуванням його коливань
    (КНУБА, 2010) Ловейкін, Вячеслав; Міщук, Дмитро
    Приведено спосіб усунення коливань вантажу на етапі пуску висувної рукояті крана- маніпулятора при шарнірному кріпленні вантажу на жорсткому підвісі. Оптимізація проводиться за допомогою варіаційного числення.
  • Документ
    Вплив розгойдування вантажу на ефективність кранів із шарнірно-зчленованою стріловою системою
    (КНУБА, 2012) Ловейкін, Вячеслав; Паламарчук, Дмитро; Іщук, Валерія
    В статті розглянуто фактори негативного впливу розгойдування вантажу на ефективність кранів з шарнірно-зчленованою стріловою системою. Детально описані наслідки цього впливу як на конструкцію самої стрілової системи, так і на зменшення продуктивності перевантажувальних робіт. Крім того, наведено шляхи зменшення динамічних навантажень на ланки стрілової системи.
  • Документ
    Побудова фізичної моделі шарнірно-зчленованої стрілової системи баштового крана
    (КНУБА, 2014) Ловейкін, Вячеслав; Шевчук, ,Олександр
    У роботі,на основі теорії подібності технічних систем, визначено параметри фізичної моделі шарнірно-зчленованої стрілової системи баштового крана, За цими параметрами побудована фізична модель шарнірно-зчленованої стрілової системи для проведення експериментальних досліджень зміни вильоту баштового крана за рахунок переміщень шарнірно-зчленованої стрілової системи та вантажного візка.Наведено порівняння відповідних параметрів фізичної моделі та натурної машини.
  • Документ
    Синтез оптимального керування рухом вантажопідйомними кранами
    (КНУБА, 2014) Ромасевич, Юрій; Ловейкін, Вячеслав
    У статті наведено постановку задачі оптимального керування рухом вантажопідйомного крана із вантажем на гнучкому підвісі. Запропоновано комплексний безрозмірний критерій, який відображає стан динамічної системи „кран-вантаж” у фазовому просторі і „витрати” на керування системою. Для розв'язання поставленої задачі використано метод динамічного програмування. Для установлення умови стійкості руху крана із вантажем на гнучкому підвісі використано алгебраїчний критерій Рауса-Гурвіца. Функція оптимального керування знайдена у вигляді зворотного зв'язку. Побудовані графiки функції оптимального керування та некласичний фазовий портрет руху системи.