Вип. 33
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/359
Переглянути
Документ Якість інформаційного забезпечення витрат на маркетинг(КНУБА, 2018) Мисюк, Вікторія ОлександрівнаВ умовах ведення бізнесу в зоні відкритої економіки формування надійного інформаційного середовища на підприємстві, як інструменту якісного управління бізнес–ризиками, є необхідним елементом його системи управління. Облікова підсистема є невід`ємною складовою інформаційної системи будь-якого підприємства, яка покликана найбільш повно та об`єктивно представити стан його діяльності. В свою чергу, активне використання підприємствами різноманітних інструментів маркетингу та застаріла методика відображення цих операцій в обліку, слугують причиною формування інформаційної асиметрії між відділом маркетингу та бухгалтерією, що проявляється у підготовці неякісної інформації для її користувачів. Розглянуто значення облікового забезпечення в системі управління маркетинговими витратами підприємства та запропоновано підходи до його оцінки, оскільки чим краще якість бухгалтерської інформації, тим більша ймовірність успіху в бізнесі. Це значною мірою пов'язано з тим, що бухгалтерський облік можна розглядати як систему вимірювання інформації та систему зв'язку для обслуговування макро та мікроекономічної діяльності підприємства.