Вип. 25
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/351
Переглянути
Документ Міжнародні стандарти у підвищенні ефективності та результативності освітніх послуг(КНУБА, 2016) Цюцюра, Світлана Володимирівна; Криворучко, Олена Володимирівна; Цюцюра, Галина ОлександрівнаДо числа стратегічних цілей освітньої сфери, а саме вищих навчальних закладів, належить розробка ефективної та адаптованої системи менеджменту якості освіти. З боку органів державного нагляду в галузі освіти необхідне застосування погоджених стандартів, керівних принципів, моделей, методів, засобів, процедур, методологій, на підставі яких здійснюватиметься оцінка ефективності цих систем. Глобальні цілі розвитку освіти у сучасному житті чітко визначені у Декларації тисячоліття ООН на період з 2015 до 2020 років. Системні основи оцінки якості освіти припускають розгляд освітнього процесу «як системи», на «вхід» якої надходить «початковий матеріал» і зовнішні ресурси, що перетворюються в процесі освітньої діяльності в «кінцевий продукт» освітньої системи.