Вип. 24

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/350

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Value-headed corporate system of projects and programs management
    (КНУБА, 2015) Boyko, Evgeniya; Kutsenko, Maryna
    The article deals with the model of the values system of corporate project and programs management system (further CPPMS) to the development and improvement of the technological maturity “competence”of a project management organization. The authors investigate the valuable approach (Japanese project management methodology P2M) in the formation of the model of the values system of CPPMS, which is based on simple principles, the most fundamental of which is the consideration of a project from the point of view of the creation of a new value to the key stakeholders. It was investigated how the knowledge management system influence to company’s value creation and improve its competitiveness. Model of values system for CSPPM allows constantly create, manage, analyze, develop and implement a sustainable current external and internal competitive advantages of design-driven organization built on the monitoring and management system of values relevant to all key stakeholders. The introduction of the corporate knowledge management system allows you to raise the level of competence of staff, create a favorable environment for the formation of general knowledge and improve the overall value of the company.
  • Документ
    Формалізована модель ментального простору проектного менеджера /команди проекту
    (КНУБА, 2015) Веренич, Олена Володимирівна
    Реалізація проекту чи програми здійснюється у ментальному просторі, який включає в себе декілька ментальних просторів: проекту чи програми, зацікавлених сторін, проектного менеджера/команди проекту, рухомого контексту. Кожен простір впливає на ефективність впровадження проекту чи програми. Для результативного впровадження проектів і програм та збільшення активів знань необхідно провести дослідження всіх зазначених просторів. Використання математичного апарату є засобом для дослідження відповідних просторів, взаємозв’язків всередині просторів та поза їх межами. Такі засоби дозволяють об’єднати змістовне представлення щодо об’єктів дослідження, зафіксувати їх логічну структуру та притаманними їм засобами дослідити логічні властивості просторів. У статті розглянуто та досліджено ментальний простір проектного менеджера/команди проекту. На основі цього запропоновано підхід щодо формалізації цього простору з використанням математичної теорії множин. Виокремлено основні множини: знань, практики та умінь, які містять ментальний простір. Досліджено потужність цих множин, визначено, які операції над множинами можна проводити. Запропоновано функцію перетворення елементів однієї множини у елементи іншої множини.