Вип. 24

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/350

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Документ
    Методи побудови об'єктів у комп'ютерній графіці
    (КНУБА, 2015) Бородавка, Євгеній Володимирович; Квасневський, Владислав Михайлович
    В даній роботі розглянуто основні методи побудови графічних об'єктів, що найчастіше застосовуються в системах автоматизованого проектування, на основі життєвого циклу будівельного об'єкта. Розглянуті методи проаналізовано на предмет їх переваг і недоліків, а також наведено принципи зберігання даних, що використовуються в кожному з методів. У статті окремо розглянуто двовимірні та тривимірні об'єкти, оскільки методи побудови для них доволі різняться і не завжди можуть бути розширені до тривимірного простору (для двовимірних об'єктів) або урізані до двовимірного простору (для тривимірних об'єктів). Запропоновані в статті методи можуть використовуватися як окремо, так і в комплексі, залежно від поставлених задач.