Вип. 28
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/268
Переглянути
Документ Актуалізація проблеми варіативного вибору оптимально-пропорційного рішення в процесі архітектурного проектування сучасних комплексів(КНУБА, 2011) Сьомка, С. В.В статті детально розглянуто мету і зміст методу пропорціонування в архітектурній композиції і проектуванні. Проведено структурно-пропорційні паралелі між видами формотворення в живій природі і методами перетворень в різнохарактерній архітектурі. Розглянуто питання гармонійності в формотворенні нової архітектури по відношенню до існуючої забудови і проведено відносну класифікацію експериментальних пропорційних систем.Документ Будинки-новації в архітектурі історичної вулиці(КНУБА, 2011) Меженна, Н. Ю.; Зиміна, С. Б.Наводиться класифікація будинків-новацій в історичній архітектурі різночасового ансамблю за їх об’ємно-просторовою структурою. Розглядається фасадна частина будинку, яка візуально сприймається у фронтальній забудові історичної вулиці.Документ Житлова архітектура у СРСР: історичні наслідки політичного втручання(КНУБА, 2011) Бачинська, Л. Г.У статті розглянутий вплив політичних процесів, що відбувалися у радянській державі у різні періоди, на житлове будівництво.Документ Застосування клаузурної методики для активізації вивчення спецкурсів у підготовці фахівця-архітектора(КНУБА, 2011) Бачинська, Л. Г.У статті розглядається використання клаузурної методики проведення практичних занять зі спецкурсів під час підготовки фахівців-архітекторів.Документ Планувальне рішення підприємств харчування при туристичних комплексах(КНУБА, 2011) Ніканоров, С. О.В статті розглянуто види та структуру планувальної організації підприємств харчування при рекреаційних та туристичних комплексах.Документ Школа XXI століття - сутність суперечності функціональної структури(КНУБА, 2011) Пивоваренко, О. В.В статті розглядаються актуальні проблеми організації функціональної структури шкіл, які пов’язані з невідповідністю сучасних методів навчання із об’ємно-просторовим рішенням навчальних закладів. Важливість обраної теми визначають рекомендації щодо вирішення даної проблеми, створення архітектурного середовища шкіл, яке б відповідало новітнім тенденціям в сфері освіти.