Вип. 37

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1810

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Документ
    Модель інформаційної взаємодії в проектах створення дистанційного навчання на основі віртуальної реальності
    (КНУБА, 2019) Морозов, Віктор Володимирович; Шелест, Тетяна Миколаївна; Проскурін, Максим Вадимович; Гусак, Ганна Вадимівна
    Одним з пріоритетних напрямів сучасних методологій управління проектами є управління комунікаціями в проектах. Також розвиток сучасних ІТ для навчання вказує на широке використання засобів та технологій віртуального навчання. Поєднуючи ці два напрями, авторами запропоновано модель інтеграційної взаємодії в проектах створення навчальних курсів на основі технологій віртуальної та доповненої реальності з використанням проектного підходу. Визначено, що запропонована модель ґрунтується на п’ятьох складових, які включають перелік базових методологій та стандартів з управління проектами, сукупність ІТ віртуальної та доповненої реальності, базових навчальних освітніх програм ЗВО та вимог зовнішнього оточення проекту – бізнес ІТ компаній. Проведено ретельний аналітичний аналіз сучасних розробок та публікацій у цій галузі. Показані характеристики компонентів моделі, а також надано характеристику комунікаційних зв’язків між елементами моделі. Надано результати техніко-економічного обґрунтування запропонованої моделі щодо з’ясування можливостей її практичного застосування, подано графіки залежностей параметрів проекту.