Галузеве машинобудування

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1237

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Аналіз методів і моделей оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти
    (Ліра-К, 2025-01-03) Бондарук Богдан Юрійович; Науменко Сергій Васильович; Балака, Максим Миколайович
    Розглядаючи пропоновані в цей час методи комп’ютерного контролю й оцінювання результатів навчання, та враховуючи сучасні вимоги індивідуалізації освітнього процесу, відмітимо, що важливим фактором, який визначає переваги того або іншого методу контролю, є рівень адаптації до індивідуальних характеристик здобувачів та можливість застосування оптимальних параметрів проведення контролю. Для перевірки результатів навчання використовуються різноманітні моделі й алгоритми оцінювання, а також методи проведення комп’ютерного контролю, до яких відносяться зокрема адаптивні методи.
  • Документ
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку дистанційного навчання
    (Ліра-К, 2025-01-03) Міщук Дмитро Олександрович; Балака, Максим Миколайович; Рашківський, Володимир Павлович
    На сьогодні найбільшого розвитку набуло дистанційне навчання з використанням інтернет-технологій. Сучасне дистанційне навчання будується на використанні середовищ передавання інформації (інформаційно-комунікаційні технології й платформи, електронна пошта, месенджери та інші засоби зв’язку) та методів навчання, що залежать від технічного середовища обміну інформацією. Ефективність дистанційного навчання залежить від того, в якій формі представлено навчальні матеріали. Використання інформаційно-комунікаційних технологій неможливо без обґрунтованого вибору платформи дистанційного навчання – програмного забезпечення для підтримки дистанційного навчання, метою якого є створення та управління педагогічним змістом, індивідуалізоване навчання, що містить необхідні для викладача, здобувача та адміністратора платформи технічні засоби. При цьому системі для дистанційного навчання частково передаються функції управління освітнім процесом на етапах вивчення нового матеріалу, контролю знань з пройдених тем, закріплення пройденого матеріалу, проведення аналізу результатів виконання здобувачами тестових завдань, рефлексії та інших контрольних заходів.