Галузеве машинобудування

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1237

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Розроблення структурно-функціональної схеми оцінювання результатів навчання студентів
    (Ліра-К, 2025-01-03) Балака, Максим Миколайович; Делембовський Максим Михайлович; Дьяченко, Олександр Сергійович
    Система оцінювання програмних результатів навчання студентів має відповідати особливостям, параметрам та вимогам модульного навчання. У підсумку система оцінювання результатів навчання студентів має розрахувати та виставити оцінки за роботу студента протягом певного періоду часу та контролю знань, розрахувати та відсортувати за спадним рейтинговим списком студентів, які пройшли передбачений освітнім процесом контроль. Оскільки систему призначено для розрахунку оцінки результатів навчання студентів закладів вищої освіти, то і ключовими об’єктами в її роботі будуть самі студенти та виконані ними завдання для контролю і перевірки засвоєння знань. У роботі розроблено структурно-функціональну схему оцінювання результатів навчання.
  • Документ
    Аналіз методів і моделей оцінювання результатів навчання здобувачів вищої освіти
    (Ліра-К, 2025-01-03) Бондарук Богдан Юрійович; Науменко Сергій Васильович; Балака, Максим Миколайович
    Розглядаючи пропоновані в цей час методи комп’ютерного контролю й оцінювання результатів навчання, та враховуючи сучасні вимоги індивідуалізації освітнього процесу, відмітимо, що важливим фактором, який визначає переваги того або іншого методу контролю, є рівень адаптації до індивідуальних характеристик здобувачів та можливість застосування оптимальних параметрів проведення контролю. Для перевірки результатів навчання використовуються різноманітні моделі й алгоритми оцінювання, а також методи проведення комп’ютерного контролю, до яких відносяться зокрема адаптивні методи.
  • Документ
    Особливості розробки та вдосконалення освітніх програм в галузі знань G «Інженерія, виробництво та будівництво»
    (Ліра-К, 2025-01-03) Пристайло Микола Олексійович; Балака, Максим Миколайович; Делембовський Максим Михайлович
    Запровадження освітньої програми в університеті здійснюється для задоволення потреб держави і суспільства у висококваліфікованих фахівцях, фізичних і юридичних осіб в якісних освітніх послугах, виконання замовлення ринку праці та регулювальних органів, забезпечення професійної успішності випускників, зростання ролі університету у наданні освітніх послуг на міжнародному рівні за умови економічної доцільності для університету. Процес проєктування нової освітньої програми передбачає етапи аналізу та синтезу.