Вип. 35
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/361
Переглянути
Документ Побудова інфраструктури ХНТУ для підготовки розробників комп’ютерних ігор за проектом GameHub(КНУБА, 2018) Шерстюк, Володимир Григорович; Ляшенко, Олена Миколаївна; Жарікова, Марина Віталіївна; Кирийчук, Дмитро ЛеонідовичОписано впровадження Erasmus+ проекту "University-Enterprises Cooperation in Game Industry in Ukraine" (GameHub) в Херсонському національному технічному університеті. Робота над проектом охоплює моніторинг компетентностей, необхідних для успішної роботи випускників у сфері розроблення комп’ютерних ігор, створення відповідної інфраструктури в університеті для отримання необхідних компетентностей. Реалізація проекту здійснюється завдяки кооперації університету з підприємствами. Подано опис концепції комп'ютерної ігрової лабораторії, що відповідає сучасним вимогам підготовки фахівців з розроблення крос-платформних комп’ютерних ігор та ігрового контенту.Документ Інструментальні особливості автоматного програмування комп’ютерних ігор(КНУБА, 2018) Блажко, Олександр Анатолійович; Антонюк, Віктор Вікторович; Трояновська, Юлія ЛюдвигівнаПідвищення інтересу до гейміфікації бізнес-процесів зобов`язує розробників формалізувати технологічні процеси з використанням Unified Modeling Language (UML) на основі UML-діаграм. Парадигма автоматного програмування для розробки ПЗ на основі кінцевих автоматів спрощує аналіз створеного програмного коду та його тестування. Розглянуто особливості автоматного програмування комп’ютерних ігор при переході від UML-моделювання до реалізації кінцевого автомата сценарію гри, враховуючи форми візуального представлення автоматів плагінами сучасних рушіїв. Результати експериментів із переведення UML-діаграми станів у модельмашини станів виявили основі особливості, які можуть ускладнити процес переводу та підвищити ймовірність помилок реалізації. У подальшому на основі виявлених особливостей буде розроблено алгоритм автоматизованого синтезу покрокових рекомендацій з реалізації UML-діаграми станів для різних плагінів.