Вип. 35
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/361
Переглянути
Документ Гейміфікація як одна з інноваційних форм навчального процесу(КНУБА, 2018) Лященко, Тамара Олексіївна; Гришуніна, Марина Володимирівна; Пічкур, Владислав РомановичРозглянуто один із актуальних напрямів навчання за кордоном – гейміфікація. Впровадження ігрових елементів у процес навчання дає змогу мотивувати студентів до самостійного вивчення навчального матеріалу. Проаналізовано загальні відомості про гейміфікацію, порівнено традиційний підхід до навчання та гейміфікація, розглянуто детальніше її переваги та недоліки, а також приклади використання гейміфікації в освіті. Обґрунтовано основні етапи створення ігрового механізму та етапи гейміфікування навчального процесу.