Вип. 34
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/360
Переглянути
Документ Cистемна модель проекту створення call-центру високотехнологічної компанії(КНУБА, 2018) Лисицін, Борис ОлексійовичОбґрунтовано актуальність діяльності щодо створення call-центрів високотехнологічних компаній. Доведено проектний характер такої діяльності. Сформульовано проект створення call-центру високотехнологічної компанії. Проаналізовано наявні стандарти у галузі управління проектами, програмами і портфелями проектів для використання в проекті створення call-центру високотехнологічної компанії. Надана візуалізація системної моделі проекту створення call-центру високотехнологічної компанії. Модель побудована на основі використання теорії систем і стандарту idef. Обмеження моделі сформульовані і розкриті. Зроблено акцент на структуризацію зовнішнього оточення. Розглянуто наслідки впливу обмежень на проект. Запропоновані і охарактеризовані набори моделей і методів, що належать до входів системної моделі проекту. Запропоновані і охарактеризовані моделі управління, які має використовувати команда управління проектом створення call-центру високотехнологічної компанії. Окреслено перспективи подальших досліджень в цьому напрямку.