Вип. 38
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/172
Переглянути
Документ Один варіант методу прямих в задачах динаміки товстих пластин(КНУБА, 2010) Станкевич, А. М.; Чибіряков, В. К.; Шкельов, Л. Т.В роботі пропонується комбінований підхід до розв’язання динамічної задачі теорії пружності в постановці плоскої деформації для товстих пластин з будь-яким опиранням. Двовимірні по просторовим координатам вихідні рівняння редукуються до одновимірних за допомогою розробленого авторами варіанта методу прямих. Подальше чисельне розв’язання задач частот і форм власних коливань виконується з використанням метода дискретної ортогоналізації С.К.Годунова.Документ Проблема забезпечення надійності дорожнього покриття(КНУБА, 2010) Рейцен, Є. О.; Левківський, Д. В.В даній роботі розглянуто проблему забезпечення надійності дорожнього покриття, так як в умовах безперервного зростання інтенсивності руху, збільшенні осьового навантаження, температурного навантаження, асфальтобетон працює на межі своїх можливостей. Роботи, пов’язані з ремонтом і будівництвом вулиць і доріг, вимагають великих витрат, тому потрібно створити відповідну раціональну модель дорожнього покриття, включивши всі аспекти, пов’язані з проектуванням, будівництвом та експлуатацією вулиць і доріг. Основні способи підвищення надійності конструкцій нежорстких дорожніх одягів можна поділити на п’ять груп: матеріалознавчі, технологічні, конструктивні, експлуатаційні, економіко-організаційні.