Вип. 38
Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/172
Переглянути
Документ Дослідження будівельно-технологічних характеристик існуючих будинків старої міської забудови(КНУБА, 2010) Осипов, О. Ф.; Гладун, І. Т.В статті виконано дослідження об’ємно-планувальних та конструктивні вирішення існуючих будинків старої міської забудови, які суттєво впливають на можливі методи зведення підземної частини поруч розташованих будинків та методи виконання будівельних процесів та робіт.Документ Визначення геометрії ліфтових шахт за даними наземного лазерного сканування(КНУБА, 2010) Шульц, Р. В.Розглянуто технологію визначення геометричних параметрів ліфтових шахт методом наземного лазерного сканування.Документ Організація майданчиків для паркування легкових автомобілів біля громадських будівель(КНУБА, 2010) Дубова, С. В.; Карпенко, О. В.Розглянуті можливості збільшення місткості майданчиків для тимчасового зберігання при організації оптимального розміщення на них легкових автомобілів.Документ Порівняння характеру руйнування шаруватих сталефібробетонних плит(КНУБА, 2010) Глагола, І. І.В статті розглядається характер руйнування одношарових та шаруватих сталефібробетонних плит. Наведені результати експериментальних досліджень та проведений аналіз міцності, тріщиностійкості та ширини розкриття тріщин шаруватих сталефібробетонних плит у порівнянні з залізобетонними та бетонними зразками.Документ Проблема забезпечення надійності дорожнього покриття(КНУБА, 2010) Рейцен, Є. О.; Левківський, Д. В.В даній роботі розглянуто проблему забезпечення надійності дорожнього покриття, так як в умовах безперервного зростання інтенсивності руху, збільшенні осьового навантаження, температурного навантаження, асфальтобетон працює на межі своїх можливостей. Роботи, пов’язані з ремонтом і будівництвом вулиць і доріг, вимагають великих витрат, тому потрібно створити відповідну раціональну модель дорожнього покриття, включивши всі аспекти, пов’язані з проектуванням, будівництвом та експлуатацією вулиць і доріг. Основні способи підвищення надійності конструкцій нежорстких дорожніх одягів можна поділити на п’ять груп: матеріалознавчі, технологічні, конструктивні, експлуатаційні, економіко-організаційні.Документ Модель функціонально-планувальної організації та методика проектування міського малоповерхового житла, що розвивається(КНУБА, 2010) Бачинська, Л. Г.; Запорожченко, О. Ю.В статті розглянуті особливості формування моделі функціонально-планувальної організації міського малоповерхового житла, що розвивається у часі разом зі змінами, котрі відбуваються у родині забудовників, для забудови індивідуальних ділянок приватної власності. За моделлю виділені основні складові – житловий блок та комплекс індивідуальної малоповерхової забудови. Також запропонована методика формування малоповерхової забудови, основною частиною якої є передпроектний аналіз.Документ Удосконалення процесу розробки укрупнених показників визначення кошторисної вартості виробничих ресурсів у будівництві(КНУБА, 2010) Крикун, К. В.; Оліферук, С. Л.У статті розглянуто удосконалення укрупнених показників визначення кошторисної вартості, надані формули розрахунку трудовитрат нормативних, розрахункових і загальних, а також ключові показники кошторисних витрат.Документ Удосконалення процесу розробки укрупнених показників визначення кошторисної вартості виробничих ресурсів у будівництві(КНУБА, 2010) Крикун, К. В.; Оліферук, С. Л.У статті розглянуто удосконалення укрупнених показників визначення кошторисної вартості, надані формули розрахунку трудовитрат нормативних, розрахункових і загальних, а також ключові показники кошторисних витрат.Документ Узагальнення вітчизняного досвіду формування структури загальноосвітніх навчальних закладів(КНУБА, 2010) Войтович, Ю. В.Сформульовані та охарактеризовані основні етапи формування сучасної структури загальноосвітніх навчальних закладів України.Документ Методика розміщення висотних екологічних споруд у міському середовищі(КНУБА, 2010) Чижмак, Д. А.В даній публікації розглядається вплив різних природно-кліматичних, містобудівних та санітарно-гігієнічних умов на архітектуру висотних споруд. На основі аналізу світового досвіду проектування, будівництва та експлуатації багатоповерхових об’єктів було виділено основні проблеми, що викликані появою «хмарочосів» у міському середовищі.Документ Когнітивні моделі управління проектами в програмно-цільовому управлінні(КНУБА, 2010) Войтенко, О. С.Подано поняття програмно-цільового управління. Визначено місце когнітивних карт в структурі програмно-цільового управління та визначено основні методи програмно-цільового управління на різних етапах виконання цільових програм.Документ Збір, обробка і оцінка інформації в ході дослідження транспортних і пішохідних потоків на перетинах міських магістралей в різних рівнях та на підходах до них(КНУБА, 2010) Осєтрін, М. М.; Беспалов, Д. О.У статті дається визначення параметрам, необхідним для оцінки режиму руху транспортного та пішохідного потоків на перетинах міських магістралей в різних рівнях та на підходах до них. Надаються рекомендації по їх збору і подальшої оцінки.Документ Модернізація ресурсно-календарних моделей як провідних аналітичних інструментів забезпечення організації будівництва надійності в умовах подолання кризи(КНУБА, 2010) Безух, В. В.В якості інструменту подолання ризиків замовника в умовах кризи розроблена пропонується детермінована сітьова моделі організації будівництва „Модерн-буд-ресурс”. Впровадження нових технологічних та вартісних параметрів подій та дуг та запроваджені інновації щодо оптимізації моделей будівництва в рамках цієї сітьової моделі наближують процес моделювання будівництва до його реалій будівництва, забезпечують зростання надійності та маневреності використання ресурсів замовника.Документ Основні напрямки вдосконалення реконструкції житлової забудови міст Лівану(КНУБА, 2010) Самойлович, Г. А.; Кассамані, Г. А.На основі узагальнення сучасного досвіду розроблені основні напрямки удосконалення реконструкції житлових районів міст Лівану.Документ Екологічна оцінка інженерно-планувального рішення перетинів магістральних вулиць та доріг в різних рівнях(КНУБА, 2010) Осєтрін, М. М.; Солуха, І. Б.Розглянута екологічна оцінка перетинів магістралей в різних рівнях. Для попередження екологічної кризи та покращення екологічної ситуації в місцях перетину магістралей вулично-дорожньої мережі необхідно змінити сучасний підхід до проектування та реконструкції перетинів магістралей – розглядати та оцінювати перетини магістралей не тільки з містобудівної, а й з екологічної точки зору.Документ Проблемні питання в сфері охорони і збереження історичної спадщини міст України(КНУБА, 2010) Апостолова-Сосса, Л. О.; Мамедов, А. М.В статті проаналізовані сучасні проблеми збереження історико-культурної спадщини і традиційного середовища в історичних містах України. Виявлені деякі недостатньо висвітлені аспекти пам’яткоохоронного законодавства.Документ Выбор опалубочных систем для возведения зданий стеновых конструктивных систем(КНУБА, 2010) Тонкачеев, Г.Н.; Хортюк, В.В.В статье представлена характеристика конструктивных решений различных опалубочных систем, тех, которые применяются для возведения монолитных стен бескаркасных зданий. Рассматриваются проблемы, связанные с большим количеством деталей, подлежащих перемещению при сборе и разборе опалубки, а также основные пути усовершенствования опалубочных систем. Предоставляются отдельные оценочные показатели для выбора опалубки.Документ Формування пасажиропотоку до аеропорту (на прикладі аеропорту «Бориспіль» м. Київ).(КНУБА, 2010) Осєтрін, М. М.; Рябченко, Т. О.В статті розкрито поняття «пасажиропотік» та «формування пасажиропотоку». Виділено види сполучення з аеропортом. Досліджено формування пасажиропотоку до міжнародного аеропорту «Бориспіль».Документ Аналітичний розв’язок задачі згинання прямих стрижнів, що на окремих ділянках спираються на пружну основу(КНУБА, 2010) Пеклов, М. О.В статі викладається аналітичний розв’язок задачі згинання системи прямих стрижнів, частина яких на окремих ділянках спираються на пружнію основу. Якщо основа існує, то v(x),φ(x),M(x),Q(x) визначаються розв’язком ак. Крилова. Де основа відсутня, використовується відомий розв’язок задачі згинання балки за методом початкових параметрів. Шукані початкові параметри визначаються розв’язком системи лінійних рівнянь, які реалізують умови сумісності деформації і умови рівноваги вузлів. v(x),φ(x),M(x),Q(x) окремого стрижня визначаються аналітично відомими формулами.Документ Модель функциональной организации городского усадебного жилища для Сьерра-Леоне(КНУБА, 2010) Бачинська, Л. Г.; Пайн, С. Г.В статье предлагается модель функционального зонирования малоэтажного городского жилища для Сьерра-Леоне, расположенного на индивидуальном участке, в которой учтены особенности климата, быта, национальных и религиозных традиций местного населения. Выявлено, что усадьба представляет собой единый комплекс жилища – дом и участок, определены принципы ее формирования.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »