Право

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/1248

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Штучний інтелект в навчальному процесі: нові виклики та реалії
    (Вид-во Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля, 2024) Похиленко, Ірина
    Штучний інтелект (далі – ШІ) має потенціал революціонізувати освіту, роблячи її більш персоналізованою, доступною та захоплюючою. Він може використовуватися для адаптації навчальних матеріалів до потреб кожного здобувача освіти, надання викладачам діагностичних інструментів для відстеження прогресу, а також створення нових інтерактивних навчальних середовищ
  • Документ
    До питання про освіту
    (Бескиди, 2021) Похиленко, Ірина
    Відповідно до статті 53 Конституції України кожний має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов'язковою. Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої, професійно-технічної, вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах; розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої і післядипломної освіти, різних форм навчання; надання державних стипендій та пільг учням і студентам. Громадяни мають право безоплатно здобути вищу освіту в державних і комунальних навчальних закладах на конкурсній основі.
  • Документ
    До питання про дистанційне навчання в умовах карантинної діджиталізації
    (ХУУП, 2021) Похиленко, Ірина
    Що таке дистанційне навчання? Сама по собі ідея навчання на відстані не є новою. Так, наприклад, навчання у Берлінському інституті вивчення іноземних мов від середини 1850-х років відбувалося засобами листування, що пізніше отримало назву кореспондентського навчання. Так само за допомогою звичайної пошти як першої стійкої регулярної загальнодоступної системи зв’язку з 1858 року здійснювалося навчання окремих осіб у Лондонському університеті, здобувачі якого мали можливість складати іспити на отримання академічного ступеня, не зважаючи на форму набуття знань (очну, листування чи самонавчання). Згодом, суспільство усвідомило необхідність навчання без відриву від виробництва і така концепція була втілена через систему заочної освіти. В 1938 році була заснована Міжнародна рада із заочної освіти, яка отримала в 1982 р. нову назву – Міжнародна рада із заочної та дистанційної освіти (ІСDЕ - м. Осло, Норвегія, www.icde.org ).