ХХI МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ «Управління проектами у розвитку суспільства» Тема: «Управління проєктами післявоєнної розбудови України»

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/13259

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 14
  • Документ
    Системна візуалізація як ефективний інструмент комунікації в управлінні проектами девелопменту
    (2024) Шандра Т.О.; Балалаєв М.М.
    Представлено процес системної візуалізації як інструмент комунікації в управлінні проектами девелопменту. Розглянуто його підґрунтя, вимоги, основні складові та доцільність використання.
  • Документ
    Особливості проєктно-процесного управління в закладах сфери культури і мистецтв
    (2024) Рибалко І.В.; Бушуєва Н.С.
    Карантин пандемії COVID-19 та масштабна збройна агресія росії проти України назавжди змінили як особисте життя кожного з нас, так і роботу підприємств і організацій всіх без винятку сфер діяльності. Митці та заклади культури опинилися серед тих, хто найбільш гостро та болісно відчули наслідки цих глобальних змін. Зачинені з перших днів карантину мистецьки заклади, діяльність яких напряму залежала від відвідувачів (музеї, театри, виставкові центри тощо), опинилися на межі виживання. Далеко не всі види діяльності митці змогли перенести в онлайн-режим і змушені були чекати розпоряджень влади щодо відновлення роботи з обмежувальними заходами в умовах карантину.
  • Документ
    Нейронні мережі для розпізнавання емоцій для покращення систем комунікацій
    (2024) Концевий В.В.
    Людські емоції є життєво важливими у спілкуванні, а вираз обличчя є ключовим показником. Розпізнавання емоцій, частина афективного обчислення, аналізує вираз обличчя на зображеннях і відео, щоб зрозуміти емоційний стан. Ця технологія приносить користь різним секторам, автоматизуючи такі процеси, як дослідження ринку, оцінка особистості під час співбесід, систем комунікації і тестування продукту за допомогою систем, керованих штучним інтелектом, покращуючи процес прийняття рішень.
  • Документ
    Обґрунтування застосування α-моделі управління проєктами самокерованих організацій в межах синкретичної методології
    (2024) Івко А.В.
    Розвиток систем управління проєктами бурхливо відбувається останніми десятиліттями і роками. Новітні тенденції такого розвитку гідні того, щоб їх вивчати і впроваджувати на теренах проєктів відновлення України, що досі потерпає від російського вторгнення і значних руйнувань інфраструктури внаслідок цього. Проєкти відновлення інфраструктури України є пріоритетними для Президента України і Уряду, вони розглядаються комплексно як з метою забезпечення відновлення і розвитку економіки, так і з метою посилення обороноздатності. Серед новітніх тенденцій, що варто зазначити – демократизація управління проєктами та проєктно-орієнтованими організаціями в цілому, а також пошуки ефективних корпоративних методологій управління проєктами на основі змішування методологічних конструктів.
  • Документ
    Вплив BANI оточення на стратегію організації
    (2024) Гоц В.В.
    У сучасному світі, що швидко змінюється, з'являється все більше термінів та концепцій, що намагаються описати складні виклики, з якими стикаються організації. Однією з таких концепцій, яка набуває значення, є BANI—акронім, що включає Крихкість (Brittle), Тривожність (Anxious), Нелінійність (Nonlinear), та Незрозумілість (Incomprehensible). Цей термін виник як відповідь на обмеженості попередніх моделей, таких як VUCA, і намагається краще відобразити реалії, з якими зустрічаються сучасні організації.
  • Документ
    Роль просторових даних у реалізації інфраструктурних проєктів на прикладі організації дорожнього руху територіальних громад
    (2024) Веренич О.В.; Безшапкін С.М.; Васильєв І.А.; Тимченко С.І.
    В реалізації системних реформ значну роль відіграють інфраструктурні проєкти. Складність, унікальність, вартість, соціальне та економічне значення інфраструктурних проєктів обумовлюють певні особливості їх реалізації в порівнянні із іншими проєктами. Зазначимо, що деякі особливості управління інфраструктурними проєктами залишаються недостатньо вивченими або зовсім нерозглянутими, що в умовах військової агресії проти України, зростання потреб обороноздатності країни, воєнної і повоєнної відбудови територіальних громад потребує вивчення та врахування у поточній управлінській діяльності.
  • Документ
    Управління високотехнологічними проєктами з використанням когнітивної психології
    (2024) Бушуєва Н.С.; Мурованський Г.А.; Черниш О.В.
    Управління високотехнологічними проектами стає все більш складним завданням через постійне зростання складності та інформаційного навантаження. Когнітивна психологія може запропонувати цінні знання та інструменти для покращення ефективності управління проектами в цій сфері.
  • Документ
    Когнітивні технології управління сталим розвитком організацій
    (2024) Бушуєва В.Б.; Бушуєв Д.А.
    Управління сталим розвитком організацій стає все більш складним завданням через постійне зростання складності та інформаційного навантаження. Когнітивні технології можуть запропонувати цінні знання та інструменти для покращення ефективності управління сталим розвитком в цій сфері.
  • Документ
    Менеджмент проектів сталого регіонального розвитку у турбулентному оточенні
    (2024) Бушуєв С.Д.,; Тихонович Ю.
    Управління проектами сталого регіонального розвитку стає все більш складним завданням через постійні зміни, невизначеність, ризики та складність, які характеризують турбулентне середовище. Традиційні методи управління проектами часто не підходять для такого середовища, тому потрібні нові підходи та інструменти.
  • Документ
    Тенденції розвитку транспортної інфраструктури: як пандемія COVID-19 та повномасштабна війна вплинули на обсяги перевезень комунальним громадським транспортом у Києві
    (2024) Будник А.О.; Бушуєва Н.С.
    Управління проєктами розвитку транспортної інфраструктури на стадії планування вимагає їхнього техніко-економічного обґрунтування. Серед інших факторів, для цього потрібно мати дані про попит на громадський транспорт і його динаміку у часі, щоб визначити тенденції – де пасажиропотоки зменшуються, збільшуються або залишаються на одному рівні. Також необхідно враховувати розподіл цих пасажиропотоків серед видів транспорту, які відрізняються за специфікою організації та експлуатації, і зовнішні фактори можуть впливати на кожен з них по-різному.