Вип. 82

Постійний URI для цього зібранняhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/115

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Результати теоретичних і експериментальних досліджень динаміки руху стрілової системи портального крана
    (КНУБА, 2013) Ловейкін, В.; Паламарчук, Д. А.
    В статті здійснено вибір оптимального закону, що найбільш доцільний при здійсненні автоматичного керування електродвигуном механізму зміни вильоту стрілової системи, для здійснення горизонтального переміщення вантажу з мінімальними коливаннями.Проаналізовано графіки зміни горизонтальної координати центру мас вантажу та внутрішнього зусилля в зубчастій рейці,що були отримані теоретичним та експериментальним шляхом. Здійснено порівняння результатів теоретичних та експериментальних досліджень динаміки руху стрілової системи крана МАРК-40, за умови зміни вильоту стрілової системи за оптимальним законом.
  • Документ
    Оптимізація енергетичного режиму зміни вильоту врівноваженої шарнірно-зчленованої стрілової системи вантажопіднімального крана з урахуванням коливань вантажу
    (КНУБА, 2013) Ловейкін, В.; Паламарчук, Д.; Ходневич, О.
    В статті проводиться визначення такого режиму руху механізму зміни вильоту шарнір но-зчленованої стрілової системи крана, за яким середнє значення кінетичної енергії стрілової системи за час зміни вильоту вантажу було б мінімальним. Для цього записано вираз кінетичної енергії стрілової системи та проведено її мінімізацію. Наведено порядок проведення оптимізації за допомогою чисельного методу, а саме методу коллокацій.
  • Документ
    Аналіз зміни вильоту баштового крана з шарнірно-зчленованою стріловою системою
    (КНУБА, 2013) Ловейкін, В.; Шевчук, О.
    У статті приведено динамічний аналіз зміни вильоту шарнірно-зчленованої стрілової системи за сумісній роботі механізмів підйому стрілової системи та переміщення вантажного візка під час пуску та усталеного руху. На основі прийнятої динамічної моделі, що являє собою механічну систему з трьома ступенями вільності де за узагальнені координати прийняті:кутова координата переміщення стрілової системи, лінійна координата переміщення вантажного візка та лінійна координата переміщення вантажу;побудовані рівняння руху. Ці рівняння являють собою систему з трьох нелінійних диференціальних рівнянь другого порядку зі змінними коефіцієнтами, які розв'язані чисельним методом. В результаті розв'язку отриманих рівнянь побудовано графіки зміни основних кінематичних та динамічних характеристик системи.