Перегляд Автор "Осєтрін, М. М."
Зараз показуємо 1 - 20 з 32
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз методів проектування і оцінки ефективності роботи нерегульованих перетинів на вулично-дорожній мережі міста(КНУБА, 2016) Осєтрін, М. М.; Дворко, О. М.Проводиться історичний огляд і аналіз методів проектування та оцінки ефективності роботи нерегульованих перетинів на ВДМ міста. Ключові слова: нерегульований перетин, пропускна здатність, граничний інтервал, напрям руху, інтенсивність руху транспорту, затримка руху.Документ Бульвар - поняття та визначення(КНУБА, 2018) Осєтрін, М. М.; Сигнаївська, О. І.; Лебідь, М. І.Розглянуто трактування понять термінів «вулиця», «проспект», «бульвар»; обґрунтовано узагальнене визначення терміну «бульвар».Документ Використання данних операторів стільникового зв’язку для визначення рухомості населення на прикладі міста Києва та Київської області(КНУБА, 2017) Осєтрін, М. М.; Беспалов, Д. О.; Тацій, М. П.Приводиться методологія визначення рухомості шляхом збору та аналізу даних мобільного оператора.Документ Вплив енерговитрат транспортного потоку на обгрунтування вибору інженерно-планувального рішення перетинів міських магістралей(КНУБА, 2014) Осєтрін, М. М.; Тарасюк, В. П.Розглянута методика оцінки впливу енерговитрат транспортного потоку на обґрунтування вибору інженерно-планувального рішення перетинів міських магістралей.Документ Вплив інженерно-планувального рішення перетину міських магістралей на витрату палива транспортним потоком(КНУБА, 2014) Осєтрін, М. М.; Тарасюк, В. П.Розглянуто вплив місця розташування перетину міських магістралей на його інженерно-планувальне рішення та встановлено залежність між показником витраченого палива транспортним потоком та інженерно-планувальним рішенням об’єкта дослідження.Документ Екологічна оцінка інженерно-планувального рішення перетинів магістральних вулиць та доріг в різних рівнях(КНУБА, 2010) Осєтрін, М. М.; Солуха, І. Б.Розглянута екологічна оцінка перетинів магістралей в різних рівнях. Для попередження екологічної кризи та покращення екологічної ситуації в місцях перетину магістралей вулично-дорожньої мережі необхідно змінити сучасний підхід до проектування та реконструкції перетинів магістралей – розглядати та оцінювати перетини магістралей не тільки з містобудівної, а й з екологічної точки зору.Документ Екологічна складова, як умова обґрунтування інженерно-планувального рішення перетину магістралей в різних рівнях (на прикладі Московської площі в м. Києві)(КНУБА, 2011) Осєтрін, М. М.; Солуха, І. Б.Розглянуте питання розробки, удосконалення і дослідження ефективних методичних принципів для визначення екологічної складової, як умови обґрунтування інженерно-планувального рішення перетину магістралей в різних рівнях. Внаслідок чого запропоновані методи орієнтовної оцінка зони впливу розв’язки з подальшим моделюванням розв’язки набором однорідних джерел викидів та визначення маси викидів з одного точкового джерела, які беруться у основу розрахунку рівня забруднення атмосферного повітря одним площинним джерелом, що дає змогу розрахувати рівень забруднення атмосферного повітря повним набором площинних джерел викидів.Документ Економічна оцінка, як умова прийняття рішення щодо визначення принципу організації руху транспорту та пішоходів на перетинах міських магістралей(КНУБА, 2017) Осєтрін, М. М.; Селезньова, О. С.Наведені рекомендації щодо розрахунку однієї машино-години для обліку втрат від транспортних затримок, виходячи з величини валового регіонального продукту, як базового показника економічної оцінки визначення принципу організації руху транспорту та пішоходів на перетинах міських магістралей.Документ Збір, обробка і оцінка інформації в ході дослідження транспортних і пішохідних потоків на перетинах міських магістралей в різних рівнях та на підходах до них(КНУБА, 2010) Осєтрін, М. М.; Беспалов, Д. О.У статті дається визначення параметрам, необхідним для оцінки режиму руху транспортного та пішохідного потоків на перетинах міських магістралей в різних рівнях та на підходах до них. Надаються рекомендації по їх збору і подальшої оцінки.Документ Коефіцієнти добового приведення інтенсивності руху транспортних потоків на вулично-дорожній мережі міста (на прикладі м. Києва)(КНУБА, 2017) Осєтрін, М. М.; Беспалов, Д. О.; Дорош, М. І.; Петрук, В. Б.; Королевська, І. В.Розглянутий показник добової інтенсивності руху транспорту. Проаналізований існуючий метод визначення коефіцієнтів добового приведення інтенсивності руху транспортних потоків на основі натурних обстежень на вулично-дорожній мережі міста. Запропонований новий підхід визначення коефіцієнтів, заснований на основі соціологічного опитування населення міста. Виконана порівняльна характеристика та аналіз різних методів визначення коефіцієнтів.Документ Критерії оцінки ефективності роботи ВДМ та фактори, що впливають на прийняття інженерно-планувальних рішень перетинів міських магістралей(КНУБА, 2015) Осєтрін, М. М.; Карпенко, О. В.Розглянуто критерії оцінки ефективності роботи вулично-дорожньої мережі (ВДМ) та фактори, що впливають на прийняття інженерно-планувальних рішень (ІПР) перетинів міських магістралей.Документ Методи проведення досліджень мобільності населення міста(КНУБА, 2017) Осєтрін, М. М.; Беспалов, Д. О.; Дорош, М. І.Розглядаються методи проведення досліджень та аналізуються показники мобільності населення міста.Документ Методика оцінки енергозбереження роботи транспортного потоку на перетині магістралей в різних рівнях(2012) Осєтрін, М. М.; Тарасюк, В. П.Розглянута методика оцінки енергозбереження роботи транспортного потоку на перетині магістралей в різних рівнях.Документ Методика техніко-економічного обгрунтування інженерно-планувальних рішень перетину в різних рівнях(КНУБА, 2012) Осєтрін, М. М.; Карпенко, О. В.Розглянута методика техніко-економічного обґрунтування інженернопланувальних рішень перетину в різних рівнях.Документ Обгрунтування розрахункової швидкості руху транспортних потоків на перетинах міських магістралей в різних рівнях(КНУБА, 2018) Осєтрін, М. М.; Кулик, А. В.Висвітлюється питання впливу містобудівних факторів на обгрунтування вибору розрахункової швидкості руху транспортних потоків на перетині міських магістралей в різних рівнях.Документ Організація підготовки фахівців за спеціальністю "Міське будівництво та господарство" в умовах переходу на двоступеневу систему в інженерній освіті(КНУБА, 2009) Осєтрін, М. М.Викладено підхід до організації підготовки фахівців за спеціальністю „Міське будівництво та господарство” в умовах переходу на двоступеневу систему в інженерній освіті.Документ Організація транспортно-пішохідних потоків на привокзальній площі аеропорту (на прикладі міжнародного аеропорту «Бориспіль» м. Київ)(КНУБА, 2011) Осєтрін, М. М.; Погуца, Т. О.В статті розкрито поняття «Привокзальна площа аеропорту», «Транспортний потік» та «Пішохідний потік». Розглянуто та досліджено транспортний потік на привокзальній площі аеропорту. Приведено ознаки пішохідних потоків.Документ Основні принципи планувальних рішень пасажирських аеровокзалів (на прикладі міжнародних аеропортів України)(КНУБА, 2012) Осєтрін, М. М.; Зубричев, О. С.Виділено основні принципи проектування аеровокзалу. Детально розглянуті планувальні рішення аеровокзалів. Проаналізовано планувальне рішення і ріст пасажиропотоку основних аеропортів України. Запропоновано рекомендації.Документ Основні принципи створення транспортної моделі міста(КНУБА, 2015) Осєтрін, М. М.; Беспалов, Д. О.; Дорош, М. І.Приводяться основні принципи створення і роботи транспортної моделі міста.Документ Особливості етапу перерозподілу транспортного попиту при розрахунку чьотирьохступеневої транспортної моделі міста(КНУБА, 2015) Осєтрін, М. М.; Беспалов, Дмитро Олександрович; Дорош, М. І.Наводяться особливості етапу перерозподілу транспортного попиту при розрахунку чьотирьохступеневої транспортної моделі міста.