Психологія сприйняття, як формоутворюючий фактор в архітектурі шкільних комплексів

Ескіз

Дата

2011

Автори

Пивоваренко, О. В.
Русевич, Т. В.

Заголовок журналу

Журнал ISSN

Назва тому

Видавець

КНУБА

Анотація

В статті розглядаються основні положення і вимоги до організації середовища сучасного шкільного комплексу з точки зору психологічних особливостей сприйняття архітектурного простору дітьми. Важливість обраної теми визначають інноваційні розробки в області здійснення виховного процесу, педагогіки, що, безсумнівно, веде до формування нового архітектурного «змісту» шкільних комплексів, пошуку нових форм

Опис

Ключові слова

каф. основ архітектури і арх. проектування, дитяча психологія сприйняття, формоутворення, просторове рішення, шкільні комплекси

Бібліографічний опис

Пивоваренко О. В. Психологія сприйняття, як формоутворюючий фактор в архітектурі шкільних комплексів / О. В. Пивоваренко, Т. В. Русевич // Сучасні проблеми архітектури та містобудування : наук.-техн. зб. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. ; відп. ред. М. М. Дьомін. - Київ : КНУБА, 2011. - Вип. 27. - С. 274-281. - Бібліогр. : 7 назв.

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.dataset

item.page.dataset