Адаптація новітніх концепцій маркетингу в системі адміністрування підприємством
Дата
2022
Автори
Шевчук, Олена Михайлівна
Куріпко, Ольга Володимирівна
Максим’юк, Юлія Сергіївна
Заголовок журналу
Журнал ISSN
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
КОМПРИНТ
Анотація
Опис
Ключові слова
новітні концепції маркетингу, система адміністрування підприємством, інвестиційні ресурси, економіка країни
Кафедра авторів
кафедра менеджменту в будівництві
Бібліографічний опис
Шевчук О. М. Адаптація новітніх концепцій маркетингу в системі адміністрування підприємством / О. М. Шевчук, О. В. Куріпко, Ю. С. Максим’юк // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України : зб. матер. ІV Всеукр. круглого столу з міжнар. участю, 17 листопада 2021 р. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. – Київ : КОМПРИНТ, 2022. – С. 304 – 306. – (До 75-річчя з дня створення ООН з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО)). - Бібліогр. : 3 назви.
УДК
339.138