Адаптація новітніх концепцій маркетингу в системі адміністрування підприємством

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Шевчук, Олена Михайлівна
Куріпко, Ольга Володимирівна
Максим’юк, Юлія Сергіївна

Заголовок журналу

Журнал ISSN

Назва тому

Видавець

КОМПРИНТ

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Шевчук О. М. Адаптація новітніх концепцій маркетингу в системі адміністрування підприємством / О. М. Шевчук, О. В. Куріпко, Ю. С. Максим’юк // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України : зб. матер. ІV Всеукр. круглого столу з міжнар. участю, 17 листопада 2021 р. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. – Київ : КОМПРИНТ, 2022. – С. 304 – 306. – (До 75-річчя з дня створення ООН з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО)). - Бібліогр. : 3 назви.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced