Інноваційні технології навчання
Вантажиться...
Дата
Автори
Заголовок журналу
Журнал ISSN
Назва тому
Видавець
Державний податковий університет
Анотація
Сучасний освітній простір переживає значні зміни під впливом інноваційних технологій. Варто зазначити, що одночасно з цим змінився і сам студент. Станом на сьогодні, так зване покоління «Z» складає майже чверть всього населення планети (23 %).
Представники покоління «Z» взаємодіють зі світом на принципово іншому рівні, не розділяючи життя в мережі Інтернет і поза нею. Враховуючи психологічні особливості сучасної молоді, які описав американський дитячий психолог Ш. Постник-Гудвін, зокрема такі як залежність від Інтернету і надання пріоритету віртуальному світу перед фізичним, інноваційні технології необхідно впроваджувати в освітній процес для підвищення ефективності навчання молодого покоління. Окрім того, впровадження інноваційних технологій в освіту робить процес навчання більш доступним, персоналізованим та інклюзивним, а також забезпечує автономність навчання, яка є вкрай важливою для студента сьогодення.
Інноваційними технологічними рішеннями, які сьогодні застосовуються або розглядаються для застосування у світовій освітній практиці є: гібридне та дистанційне навчання, імерсивне навчання (доповнена реальність і віртуальна реальність), використання штучного інтелекту, гейміфікація, симуляційні ігри, використання подкастів з експертами у обраній професійні сфері, віртуальні тури, віртуальні маніпуляції (використовуються для дослідження математичних концепцій), 3D-друк, навчальна робототехніка, навчальні платформи (TED-Ed, Coursera тощо).
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Глумаков І.О. Інноваційні технології навчання / І. О. Глумаков, К. К. Пушкарьова // Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства : зб. матеріалів Ювілейної Х Міжнародної науково-практичної конференції, м. Ірпінь, 23-25 квітня 2025 року. – Ірпінь : Держ. податковий університет, 2025. – С. 49 - 51. - Бібліогр. : 10 назв.