Освітній простір як психолого-педагогічний інструмент

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Заголовок журналу

Журнал ISSN

Назва тому

Видавець

Державний податковий університет

Анотація

Виклики сучасності, що постають перед системою освіти, спонукають до переосмислення не лише методології та змісту навчання, але і просторів в яких відбувається навчальний процес. У зв’язку з цим, відбувається зміна традиційного уявлення про аудиторію / класну кімнату як про утилітарне приміщення, на користь усвідомлення ролі освітнього простору як інструменту психолого-педагогічного впливу. Просторові якості навчальних приміщень є не фоном, на тлі якого розгортається освітня діяльність, але активним фактором у створенні освітнього середовища, що підтверджено результатами досліджень в галузях архітектури, психології та педагогіки.

Опис

Бібліографічний опис

Дойков О. В. Освітній простір як психолого-педагогічний інструмент / О. В. Дойков, О. М. Козакова // Актуальні проблеми психологічної та соціальної адаптації в умовах кризового суспільства : зб. матеріалів Ювілейної Х Міжнародної науково-практичної конференції, м. Ірпінь, 23-25 квітня 2025 року. – Ірпінь : Держ. податковий університет, 2025. – С. 66 - 68. - Бібліогр. : 6 назв.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced