Формування вимог до системи контролю та оцінювання програмних результатів навчання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Почка, Костянтин Іванович
Пристайло, Микола Олексійович
Балака, Максим Миколайович

Заголовок журналу

Журнал ISSN

Назва тому

Видавець

Ліра-К

Анотація

Результати освітнього процесу виявляються не лише у результативності засвоєння змісту навчального матеріалу здобувачем, але й оцінювання самого процесу об’єктивно має бути багатомірною. Однак у цій багатомірності не повинні втрачатися оцінки різних складових освітнього процесу, що необхідні здобувачу передусім для об’єктивізації самооцінки і корекції індивідуального плану. Водночас система контролю та оцінювання результатів навчання є робочим інструментом, і тому її не можна робити занадто громіздкою. Вона має бути чітко зрозумілою як для викладача, так і для здобувача освіти.

Опис

Бібліографічний опис

Почка К. І. Формування вимог до системи контролю та оцінювання програмних результатів навчання / К. І. Почка, М. О. Пристайло, М. М. Балака // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України : зб. матер. VІІ Міжнародної конференції, 14 листопода 2024 року / Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. – Київ : Ліра-К, 2025. - С. 364 – 366. – Бібліогр. : 6 назв.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced