Бізнес-переговори та посередництво: психологічний аспект : навчальний посібник
Дата
2024
Автори
Зушнікова, Марина Юріївна
Калениченко Руслан Арсенович
Коханець, Анна Сергіївна
Заголовок журналу
Журнал ISSN
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У навчальному посібнику викладено матеріал, який допоможе: зрозуміти здобувачам вищої освіти психологічну сутність переговорного процесу, що зі свого боку сприятиме формуванню у майбутніх спеці- алістів уміння аналізувати та систематизувати прослуханий і прочитаний матеріал; застосовувати принципи й методи психологічної науки до аналізу конкретних життєвих ситуацій, суперечностей і проблем, які ма- ють місце як у житті, так і в професійній діяльності; опанувати психологічні умови, стратегії та механізми переговорної діяльності, техніку й тактику аргументування як інструмент переговорної діяльності; орієнту- ватися у науковій літературі з проблем бізнес-переговорів і посередництва (медіації); розробляти рекомен- дації щодо психологічного забезпечення успішності переговорів; знати особливості міжнародних перегово- рів як предмета дослідження й національних стилів ведення міжнародних переговорів.
Посібник призначений для використання в роботі психологів, а також буде корисним для викла- дачів закладів вищої освіти, здобувачів вищої освіти, які вивчають курси «Психологія», «Менеджмент»,
«Економіка», «Право», «Політологія», педагогічних працівників, соціальних педагогів, соціальних праців- ників, юристів, будівельників, економістів, керівників усіх рівнів, які працюють з людьми, а також для тих, кого цікавлять проблеми розв’язання конфліктних ситуацій, спірних питань за допомогою перегово- рів і посередництва.
Опис
Ключові слова
бізнес-переговори, психологічний аспект
Кафедра авторів
кафедра професійної освіти
Бібліографічний опис
Бізнес-переговори та посередництво: психологічний аспект : навчальний посібник / М. Ю. Заушнікова, Р. А. Калениченко, А. С. Коханець ; Держ. податковий ун-т ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - Ірпінь : Державний податковий університет, 2024. — 195 с. : іл. - Бібліогр. : с. 192 - 195.