2024
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/123456789/13218
Переглянути
Документ Cтале фінансування проєктів післявоєнного відновлення(2024) Бойко Є. Г.; Дяченко Ю. В.У 2022 році всі міста України зіткнулися з надзвичайними випробуваннями. Багато міст і регіонів зазнали серйозних руйнувань, а критична інфраструктура стала об’єктом навмисних атак з боку Російської Федерації. Виклики та можливості відбудови та післявоєнного розвитку України, відкривають шанс для системного переосмислення і трансформації країни заснованому на принципах сталого розвитку. Відновлення має ґрунтуватися на кращому досвіді містобудування та просторового розвитку, збереження довкілля, врахуванні енергоефективності, екології та інших сучасних тенденцій. Важливим має бути європейський вектор розвитку України, зокрема застосування Європейської зеленої угоди та перехід до кліматичної нейтральності до 2050 року.Документ Management of construction projects based on BIM technologies and application of artificial intelligence on the digital platform(2024) Khalilov A.The management of construction projects based on Building Information Modeling (BIM) technologies and the application of Artificial Intelligence (AI) on digital platforms represents a transformative approach to the construction industry. This integrated approach leverages advanced technologies to enhance project planning, execution, and management processes.Документ Вплив BANI оточення на стратегію організації(2024) Гоц В.В.У сучасному світі, що швидко змінюється, з'являється все більше термінів та концепцій, що намагаються описати складні виклики, з якими стикаються організації. Однією з таких концепцій, яка набуває значення, є BANI—акронім, що включає Крихкість (Brittle), Тривожність (Anxious), Нелінійність (Nonlinear), та Незрозумілість (Incomprehensible). Цей термін виник як відповідь на обмеженості попередніх моделей, таких як VUCA, і намагається краще відобразити реалії, з якими зустрічаються сучасні організації.Документ Комунікація в проектах відбудови міської інфраструктури(2024) Бойко А. В.Відбудова міської інфраструктури є ключовим аспектом, для подальшого розвитку будь-якого міста. Вона визначить його конкурентоспроможність та здатність задовольняти потреби жителів та гостей. Але, реалізація проектів відбудови міської інфраструктури не є легкою та безпроблемною. Так однією з головних проблем є задоволення потреб в активній співпраці між різними зацікавленими сторонами та ефективної комунікації між ними, що є ключовим чинником успішної реалізації проектів відбудови, бо дозволить уникнути непорозумінь, конфліктів та затримок у виконанні робіт. Чітка та відкрита комунікація між різними стейкхолдерами дозволяє враховувати їхні погляди, потреби та концепції, що в свою чергу сприяє підвищенню рівня задоволеності всіх учасників проекту. Тому важливо застосувати управління зацікавленими сторонами, яке згідно РМВОК [1] складається з чотирьох процесів: ідентифікація або виявлення стейкхолдерів, планування залучення стейкхолдерів, управління залученням стейкхолдерів, моніторинг залучення стейкхолдерів.Документ Менеджмент проектів сталого регіонального розвитку у турбулентному оточенні(2024) Бушуєв С.Д.,; Тихонович Ю.Управління проектами сталого регіонального розвитку стає все більш складним завданням через постійні зміни, невизначеність, ризики та складність, які характеризують турбулентне середовище. Традиційні методи управління проектами часто не підходять для такого середовища, тому потрібні нові підходи та інструменти.Документ Нейронні мережі для розпізнавання емоцій для покращення систем комунікацій(2024) Концевий В.В.Людські емоції є життєво важливими у спілкуванні, а вираз обличчя є ключовим показником. Розпізнавання емоцій, частина афективного обчислення, аналізує вираз обличчя на зображеннях і відео, щоб зрозуміти емоційний стан. Ця технологія приносить користь різним секторам, автоматизуючи такі процеси, як дослідження ринку, оцінка особистості під час співбесід, систем комунікації і тестування продукту за допомогою систем, керованих штучним інтелектом, покращуючи процес прийняття рішень.Документ Обґрунтування застосування α-моделі управління проєктами самокерованих організацій в межах синкретичної методології(2024) Івко А.В.Розвиток систем управління проєктами бурхливо відбувається останніми десятиліттями і роками. Новітні тенденції такого розвитку гідні того, щоб їх вивчати і впроваджувати на теренах проєктів відновлення України, що досі потерпає від російського вторгнення і значних руйнувань інфраструктури внаслідок цього. Проєкти відновлення інфраструктури України є пріоритетними для Президента України і Уряду, вони розглядаються комплексно як з метою забезпечення відновлення і розвитку економіки, так і з метою посилення обороноздатності. Серед новітніх тенденцій, що варто зазначити – демократизація управління проєктами та проєктно-орієнтованими організаціями в цілому, а також пошуки ефективних корпоративних методологій управління проєктами на основі змішування методологічних конструктів.Документ Особливості проєктно-процесного управління в закладах сфери культури і мистецтв(2024) Рибалко І.В.; Бушуєва Н.С.Карантин пандемії COVID-19 та масштабна збройна агресія росії проти України назавжди змінили як особисте життя кожного з нас, так і роботу підприємств і організацій всіх без винятку сфер діяльності. Митці та заклади культури опинилися серед тих, хто найбільш гостро та болісно відчули наслідки цих глобальних змін. Зачинені з перших днів карантину мистецьки заклади, діяльність яких напряму залежала від відвідувачів (музеї, театри, виставкові центри тощо), опинилися на межі виживання. Далеко не всі види діяльності митці змогли перенести в онлайн-режим і змушені були чекати розпоряджень влади щодо відновлення роботи з обмежувальними заходами в умовах карантину.Документ Роль просторових даних у реалізації інфраструктурних проєктів на прикладі організації дорожнього руху територіальних громад(2024) Веренич О.В.; Безшапкін С.М.; Васильєв І.А.; Тимченко С.І.В реалізації системних реформ значну роль відіграють інфраструктурні проєкти. Складність, унікальність, вартість, соціальне та економічне значення інфраструктурних проєктів обумовлюють певні особливості їх реалізації в порівнянні із іншими проєктами. Зазначимо, що деякі особливості управління інфраструктурними проєктами залишаються недостатньо вивченими або зовсім нерозглянутими, що в умовах військової агресії проти України, зростання потреб обороноздатності країни, воєнної і повоєнної відбудови територіальних громад потребує вивчення та врахування у поточній управлінській діяльності.Документ Системна візуалізація як ефективний інструмент комунікації в управлінні проектами девелопменту(2024) Шандра Т.О.; Балалаєв М.М.Представлено процес системної візуалізації як інструмент комунікації в управлінні проектами девелопменту. Розглянуто його підґрунтя, вимоги, основні складові та доцільність використання.Документ Системна динаміка як інструмент холістичного бачення в управлінні проєктами(2024) Бугров О. В.; Бугрова О. О.; Лук’янчук І. О.За швидкістю змін, що відбуваються, економічне середовище може бути стабільним, динамічним або турбулентним. У стабільному середовищі зміни є повільними і передбачуваними. В умовах стабільності розвитку економіки потреба у застосуванні системної динаміки в управлінні проєктами є мінімальною. У динамічному середовищі деякі зміни передбачувані, інші – ні; темпи змін є помірними. В таких умовах потреба у застосуванні системної динаміки в управлінні проєктами зростає, але ефект від такого застосування може не стати значним. Турбулентні ринки характеризуються великою кількістю непередбачуваних, швидких змін. В умовах турбулентності системна динаміка в багатьох проєктах стає одним з визначальних інструментів досягнення успіху.Документ Тенденції розвитку транспортної інфраструктури: як пандемія COVID-19 та повномасштабна війна вплинули на обсяги перевезень комунальним громадським транспортом у Києві(2024) Будник А.О.; Бушуєва Н.С.Управління проєктами розвитку транспортної інфраструктури на стадії планування вимагає їхнього техніко-економічного обґрунтування. Серед інших факторів, для цього потрібно мати дані про попит на громадський транспорт і його динаміку у часі, щоб визначити тенденції – де пасажиропотоки зменшуються, збільшуються або залишаються на одному рівні. Також необхідно враховувати розподіл цих пасажиропотоків серед видів транспорту, які відрізняються за специфікою організації та експлуатації, і зовнішні фактори можуть впливати на кожен з них по-різному.Документ Управління високотехнологічними проєктами з використанням когнітивної психології(2024) Бушуєва Н.С.; Мурованський Г.А.; Черниш О.В.Управління високотехнологічними проектами стає все більш складним завданням через постійне зростання складності та інформаційного навантаження. Когнітивна психологія може запропонувати цінні знання та інструменти для покращення ефективності управління проектами в цій сфері.