Управління розвитком складних систем

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/326

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Методології управління проектами на моделях класу «рушійні сили – опір»
    (КНУБА, 2010) Бушуєв, С. Д.; Ярошенко, Р. Ф.
    Розглянуто методології управління проектами, які побудовані на моделях класу «рушійні сили –опори».
  • Документ
    Процессная модель корпоративной системы управления проектами на базе ценностного подхода для проектно-ориентированного предприятия
    (КНУБА, 2015) Бойко, Евгения Григорьевна
    Приведена процессная модель корпоративной системы управления проектами (далее КСУП) на базе ценностного подхода для развития и повышения уровня технологической зрелости проектно-ориентированного предприятия. Исследован ценностный подход (японская методология управления проектами Р2М) при формировании процессной модели КСУП, который базируется на простых принципах, основным из которых является рассмотрение проекта с точки зрения создания новой ценности, которую он принесет для ключевых заинтересованных сторон.
  • Документ
    Оптимізація чисельності екіпажу судна на базисі симуляційної моделі в аспектах управління проектами
    (КНУБА, 2019) Мальцев, Анатолій Сидорович; Крамський, Сергiй Олександрович
    Розглянуто проблемні аспекти управління проектами. Дослідження присвячено питанням оптимізації екіпажу судна (команди проекту) на базисі методу імітаційного моделювання. В рамках запропонованого підходу розроблено модель формування екіпажу судна ‒ проектної команди, що дає змогу визначити її склад, найбільш придатний і стійкий (збалансований) для управління конкретним проектом з точки зору його компетентності, взаємодоповнюваності членів екіпажу на судні (синергізму) та його психологічних особливостей. Цифрове моделювання не можна розглядати як спробу копіювати за допомогою обчислювальної машини щохвилинну і добову зміну реальної ситуації, що виникає при груповій взаємодії. Розроблено модель оптимізації чисельності суднового екіпажу на базисі імітаційного моделювання поведінки системи «людина ‒ машина ‒ організація» в процесі реалізації проектів.