Конференції

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/29

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Головні елементи професійного портрета менеджера будівельної сфери
    (КНУБА, 2023) Тарасюк, Анастасія Денисівна; Петришак, Діана; Бердник, Данило; Білогуб, Олеся
    Для того щоб успішно працювати в умовах ринку, кожна організація повинна мати відповідні кадри менеджерів. Особливо це стосується організацій виробничої сфери, через які здійснюється задоволення основних матеріальних і духовних потреб суспільства. Менеджери – це центральна нервова система будь-якої організації, зокрема будівельної. Саме від них залежить злагодженість в роботі організації. Вони керують різними за розмірами командами, контактують з людьми, які їм підпорядковані, вищестоящими керівниками та командами. Іншими словами, ці люди організовують і формують злагоджений механізм роботи організації. Це – менеджери. Менеджери бувають різних рівнів (вищого, середнього, нижчого), вони працюють в різних напрямках і займаються різними видами діяльності. Всі вони складають апарат управління організацією, від якого залежить, як саме і наскільки ефективно вона буде функціонувати.
  • Документ
    Просування на ринку будівельних матеріалів за допомогою новітніх інтернет технологій
    (ПУЕТ, 2018) Токарев, М. П.; Захарченко, П. В.
    Обгрунтовано, що за допомогою ефектного маркетингу, інтерактивності та простоти використання під час створення інтернет магазину будівельних товарів, можна привернути велику кількість нових клієнтів, а якщо підключити ще й онлайн підтримку, то з даним магазином будуть працювати навіть ті, хто не звик до інформаційних технологій.
  • Документ
    Cтан та напрямки розвитку ринку керамічної плитки в Україні
    (2020-10-07) Лукашова, М. М.; Юдічева, О. П.; Ковальчук, Ю. І.
    В останні роки будівельні магазини і ринки пропонують споживачам широкий асортимент керамічної плитки вітчизняного і зарубіжного виробництва. Основна тенденція ринку керамічної плитки в Україні − інтенсивне скорочення імпорту та нарощування власного виробництва. У 2019 р. ТОВ «Епіцентр» відкрило нове потужне підприємство яке може виробляти 36 тис. м2 плитки в день. Найбільшими імпортерами керамічної плитки в Україну роки залишаються Польща, Іспанія, Білорусь і Китай.