Конференції
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/29
Переглянути
2 результатів
Результат пошуку
Документ Брендинг міста як інструмент регіональної політики туризму (на прикладі туристичного бренду м. Києва)(Бескиди, 2019) Катаной, Анастасія; Ткачук, Леоніла МиколаївнаВ міжнародній практиці широкого використання набув брендинг, мета якого – пропагування переваг конкретних туристських дестинацій. Бренд території – це оригінальний, впізнаваний і, що найважливіше, позитивний її образ. У зв’язку із розвитком урбанізації часто конкретна територія, регіон асоціюється з містом або містами, які є історичними, культурними, економічними і, в окремих випадках, політичними її центрами.Документ Актуальна геополітична ситуація як чинник регіонального розвитку туризму(Бескиди, 2019) Ткачук, Леоніла МиколаївнаТуризм є одним із найбільших і найдинамічніших секторів світової економіки. Разом з тим нестабільна міжнародна та внутрішньополітична ситуація в деяких державах, військові конфлікти різного масштабу або загроза їх виникнення, тероризм, етнічні та релігійні колізії завдають значної шкоди туристичному бізнесу. Зазначені події спричиняють суттєві зміни у розподілі потоків подорожуючих, а отже виявляються чинником регіонального розвитку для територій, що спеціалізуються на туристичній діяльності. Масштаби і характер їх впливу в окремих країнах і регіонах різняться та залежать від багатьох чинників, це вимагає не тільки пильної уваги практиків туристичного бізнесу, але й теоретичного осмислення.