Конференції

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/29

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Документ
    Ознайомлення з системою японської освіти при вивченні історії української та зарубіжної культури
    (Митець, 1996) Біленкова, Світлана Вікторівна
    В щоденнику англійського мандрівника Петрі Ватсона, виданого на початку нашого століття, записано: «Якщо ви пробули в Японії шість неділь, ви все розумієте Через шість місяців ви починаєте сумніватися. Через шість років ви ні в чому не впевнені» Так дійсно. Японія - країна загадкова і викликає зацікавленість багатьох народів, країн
  • Документ
    Витоки духовності у формуванні та розвитку історичного середовища Чернівців
    (Чернівецький нац. ун-т, 2009) Біленкова, Світлана Вікторівна
    Коли суспільство перебуває у глибокій соціальній дезінтеграції з фактично відсутніми новими суспільними цінностями, ідеалами, котрі були б рівноцінними чи перевершували колишні, - тоді торкатись питань духовності буває досить складно.
  • Документ
    Участь студентської молоді у відродженні традицій культурного життя Чернівців
    (Вид-во Європ. ун-ту, 2002) Біленкова, Світлана Вікторівна
    Сучасні умови здійснення політичних та економічних реформ в нашій державі збільшують значення проблеми збереження багатства історичної спадщини буковинської столиці та більш ефективного використання її архітектурно-художнього та соціально-культурного потенціалу.
  • Документ
    Естетика художніх образів споруд «сецесіоністів» як втілення творчого потенціалу епохи
    (КНУБА, 2015) Біленкова, Світлана Вікторівна
    Художні образи архітектурних споруд – це в першу чергу показник творчого потенціалу епохи, його духовної, політичної та ідейної атмосфери. З історико-художніх позицій мистецтво архітектури „віденської сецесії‖ було одним із перших (після готики), де яскраво і багатоманітно сформувався абсолютно новий тип творчого мислення. Митці архітектури надихались не традиційними історичними формами, а філософсько-естетичним сприйняттям оточуючого природного світу. Тому стиль дуже рідко виступав у стерильних чистих формах та художніх образах.
  • Документ
    Новаторство мульфункціонального доробку архітектора, дизайнера, філософа і митця Фридриха Кіслера
    (КНУБА, 2018) Біленкова, Світлана Вікторівна
    Проблеми створення комфортного та гармонійного середовища для потреб людини в сучасному суспільстві є чи не одними з найголовніших. У цьому контексті "корреалістичний" мультифункціональний архітектурно-художній досвід творчого доробку архітектора, дизайнера, філософа, митця і вченого Фридриха Кіслера (Frederick Kiesler; 1890 - 1965) є надзвичайно важливим.
  • Документ
    Містобудівні ландшафти історичних міст в акварелях архітектора Оскара Ласке – послідовника ідей віденського сецесіону
    (КНУБА, 2015) Біленкова, Світлана Вікторівна
    Ім‘я Оскара Івана Ласке (молодшого) маловідомого досі в Україні архітектора і художника-акварелиста українського походження з Чернівців є надзвичайно цінним у скарбниці вітчизняної культури і мистецтва. Його життєвий шлях – яскравий приклад становлення одного з найбільш просвітлених демократичних прошарків суспільства – творчої інтелігенції, який сформував на початку ХХ століття абсолютно нове творче мовлення художньо-естетичного світогляду.
  • Документ
    Судовий захист об’єктів культурної спадщини міста Чернівців у контексті збереження культурного надбання України
    (Рута, 2008) Біленкова, Світлана Вікторівна
    Проблеми збереження культурної спадщини сьогодні все більше привертають увагу вчених-юристів. В Україні, коли суспільство перебуває у глибокій соціальній дезінтеграції, коли фактично відсутні нові суспільні цінності, ідеали і громадянська свідомість, котрі були б рівноцінні або перевищували б колишні цінності й ідеали, досить важко торкатись питань розвитку національної культури, особливо, кали це стосується забезпечення охорони та збереження культурних надбань, відповідальності за порушення законодавства з охорони нерухомих об'єктів культурної спадщини.
  • Документ
    Право на природну і культурну спадщину історичних міст і проведення в Україні „Єврофутболу „2012"
    (Чернівецький нац. ун- т, 2009) Біленкова, Світлана Вікторівна; Черновський, О.
    На початку XXI століття, Україна як самостійна держава з величезним потенціалом культурного спадку у складі держав Об’єднаних націй прийняла „Декларацію III тисячоліття», затверджену резолюцією 55/2 Генеральної Асамблеї 8 вересня 2000 року. Провідною лінією глобальних питань міжнародної співпраці держав світу стало утвердження нових принципів людської гідності, справедливості та рівноправ’я народів на глобальному рівні та відповідальності перед народами світу, особливо перед юними поколіннями, яким належатиме майбутнє планети.
  • Документ
    Символи радянського модернізму в Україні - та ix історичні долі
    (Раритети України, 2013) Біленкова, Світлана Вікторівна
    В епоху впливу глобалізації суспільних процесів на культуру будівництва та архітектури XXI ст. радянський модернізм (1950-х - 1990-х років) розглядається сучасними дослідниками як унікальне явище в історії світової архітектури, яке потребує глибокого аналізу і визначення шляхів щодо збереження та ревалоризації архітектурних споруд та ансамблів цього періоду. VIII з'їзд Спілки Архітекторів СРСР у червні 1987 р. став останнім в історії радянської архітектури. Ця подія привела до того, що талановиті представники радянської архітектурної еліти, які впроваджували у життя грандіозні проекти архітектурних символів могутньої імперії залишилися поза увагою і більшість з них покинула свою батьківщину, емігрувавши в інші країни світу.
  • Документ
    Традиційно сформований ландшафт Чернівців у контексті розвитку європейських історичних міст
    (Зелена Буковина, 2008) Біленкова, Світлана Вікторівна
    Історико-культурні надбання історичних міст, залишені нам у спадок від пращурів, є не лише суто національною цінністю, а як ми бачимо й невід’ємною частиною культурного надбання світової цивілізації. Місто - це одне із найсильніших та найбагатших втілень культури в її матеріальній і духовній плоті. Кожне з них в силу поєднань природно-планувальних, соціально-економічних та інших умов має свій неповторний характер історично утвореного історико-культурного середовища, свій образ, свій „геній, або феномен”.