Техніка будівництва

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/301

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Документ
    Дослідження динаміки багатосекційної телескопічної стріли підйомника
    (КНУБА, 2015) Залізняк, В. Б.
    Розглянуто коливання багатосекційної телескопічної стріли автомобільного підйомника в площині дії бокового навантаження.
  • Документ
    Організаційно–технологічні засади використання вантажопідйомної техніки
    (КНУБА, 2012) Шаляпіна, Т. С.; Мина, О. М.; Каюк, Б. Д.
    Завдання роботи полягає в огляді та оцінці забезпеченням баштовими кранами потреб України, оцінці будівельних організації, вибір та обґрунтування системи параметрів, які моделюють умови та результати використання баштових кранів, аналіз сучасних кранів в Україні, запропоновані критерії оцінювання основних технічних та технологічних параметрів баштових кранів. Під час роботи були оцінені баштові крани, знайдені основні переваги та недоліки баштових кранів та визначено основні параметри найбільш ефективних баштових кранів.
  • Документ
    Аналітичні методи розрахунку навантажень та параметрів нестаціонарних коливань механізмів підйомно-транспортних машин
    (КНУБА, 2012) Човнюк, Юрій Васильович; Діктерук, Михайло Гаврилович; Почка, Костянтин Іванович
    Наведені аналітичні методи розрахунку навантажень та параметрів нестаціонарних коливань (режими пуску/гальмування) механізмів підйомно-транспортних машин. Досліджені вимушені коливання вказаних лінійних механічних систем з одним степенем вільності руху при їх проходженні через резонанс. Задача Коші для диференціального рівняння коливань за лінійного закону зміни частоти вимушеної сили розв’язана у термінах інтегралу ймовірностей від комплексного аргументу.
  • Документ
    Концепция мониторинга подъемно-транспортных машин
    (КНУБА, 2003) Калюх, Ю.И.; Кадильникова, Т.М.
    Сегодня в Украине только в основных областях промышленности и народного хозяйства эксплуатируется более 34,51 млн. тонн стальных конструкций. Основа фонда металлических конструкций представлена зданиями и сооружениями, которые были введены в эксплуатацию в 1950 -1983 годах, что составляет 84,2% от общего объема[1]. Таким образом, срок эксплуатации основной части металлоконструкций составляет 20-50 лет. Аналогичную картину мы имеем по подъемно-транспортным машинам/ПТМ/.