Техніка будівництва

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/301

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Документ
    Динамічні навантаження у нелінійно-пружних елементах механізму підйому вантажу мостових кранів на стадії їх пуску
    (КНУБА, 2002) Ловейкін, В.С.; Човнюк, Ю.В.; Діктерук, М.Г.
    Метою даної роботи є аналіз динамічних навантажень у нелінійно-пружних елементах механізму підйому вантажу мостових кранів на стадії їх пуску, що є узагальненням лінійного варіанту моделі (механізму підйому крана) [2], де використана двомасова динамічна модель з лінійно-пружним канатом
  • Документ
    Оцінка методів і визначення організаційних основ працездатності будівельних машин і механізмів
    (КНУБА, 2004) Єрмаков, М.О.
    Актуальність проблеми. Значна кількість будівельної техніки, що експлуатується в країнах із ринковою економікою, використовується до періоду використання моторесурсу двигунів, зношенню ходової частини, станини, рами й ін. частин, тобто машина працює до так званого повного "зношення". Після цього машини списуються й відправляються в металобрухт під прес. До такого класу машини відносяться автомобілі, розчино- і бетонозмішувачі, практично всі засоби малої механізації.
  • Документ
    Новий робочий орган екскаватора
    (КНУБА, 2004) Смірнов, В.М.; Пристало, Ю. П.
    Для виконання означених вимог розроблена конструкція нового ковша для екскаватора зворотного копання типу ЕО-2628, що працюватиме взимку. Особливості конструкції нового ковша спрямовані, крім за все, на обмеження кусковатості стружки та покращення умов для занурення ковша в масив, при цьому враховані кінематичні особливості екскаватора зворотного копання .
  • Документ
    Концепция мониторинга подъемно-транспортных машин
    (КНУБА, 2003) Калюх, Ю.И.; Кадильникова, Т.М.
    Сегодня в Украине только в основных областях промышленности и народного хозяйства эксплуатируется более 34,51 млн. тонн стальных конструкций. Основа фонда металлических конструкций представлена зданиями и сооружениями, которые были введены в эксплуатацию в 1950 -1983 годах, что составляет 84,2% от общего объема[1]. Таким образом, срок эксплуатации основной части металлоконструкций составляет 20-50 лет. Аналогичную картину мы имеем по подъемно-транспортным машинам/ПТМ/.