Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
6 результатів
Результат пошуку
Документ Стенд для випробування транспортних засобів(КНУБА, 2010) Пелевін, Л. Є.; Мачишин, Г. М.В даній статті розглянуто стенд для випробування транспортних засобів з можливістю моделювання мікронерівностей транспортного шляху.Документ Динамічний аналіз та оптимізація експлуатаційних параметрів колісних трелювальних машин(КНУБА, 2012) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.Встановлено основні закономірності зміни у часі експлуатаційних параметрів колісних трелювальних машин під дією прикладених сил. Наведено умови, за яких вказані параметри набувають оптимальних значень у режимах реальної експлуатації машин. Для зниження динамічної завантаженості вузлів та агрегатів лісової колісної машини, зокрема її трансмісії використана розрахункова схема машини, яка базується на математичній моделі подвійного маятника. Отримано оптимальні значення коефіцієнта трансмісії, які залежать від темпу вмикання зчеплення та довжини підвіски пачки дерев.Документ Візуалізація та ідентифікація прибутковості робіт в умовах обмеження ресурсів будівельних підприємств(КНУБА, 2015) Бойченко, О. С.Розглядаються недоліки в системі сучасного ціноутворення та досліджуються існуючі методи визначення вартості будівельних робіт. Пропонується покращити процес управління в будівельному підприємстві застосовуючи графоаналітичні моделі. Наводяться переваги використання наочної візуалізації моделі управління прибутковістю.Документ Analysis of space planning and design decisions modern cottage(KNUCA, 2014) Klys, M.This article report analysis of the major space planning and design solutions to contemporary cottages. Also considered the land on which built or being built these cottages. Realized statistical processing of the results. Definitely, a line of research of technical parameters of the device bearing structures cottages. Inspected the 68 modern houses and land plots for them in Kiev and Kiev region. Based on these data the histogram parameters most significantly influence the choice of process parameters erection. The results of analysis are a set of body-planning and design parameters that significantly affect the technological solutions.Документ Обґрунтування еквівалентних схем для розрахунку параметрів оптимального пуску вантажопідйомного механізму крана для мінімізації натягу канатів при підйомі вантажу різними способами. I.(КНУБА, 2018) Човнюк, Ю. В.; Діктерук, М.; Кравчук, В; Остапущенко, О. П.Зазвичай розрізняють три основні стадії руху вантажопідйомного механізму крана: пуск (розгін), усталений рух і гальмування (вибіг, зупинка). Для кожної із вказаних стадій руху характерні певні співвідношення між ро¬ботами рушійних (чи гальмівних) сил і сил опору. Зокрема, на стадії пуску механізму необхідно, щоб рушійний момент був більшим за момент від сил опору рухові. При цьому на ва¬лу двигуна протягом часу пуску виникає необ¬хідне прискорення і його кутова швидкість зро¬стає від нуля до усталеного значення, що від¬повідає паспортному режиму. Протягом набору частоти до усталеного значення власна частота обертання вала двигуна є функцією часу. У процесі пуску механізму підйому вантажу ви¬никає резонанс (частота обертання вала двигу¬на дорівнює власній частоті коливань системи «привід - канат - вантаж»). Саме цей резонанс призводить до суттєвого перевантаження дви¬гуна у процесі набору ним усталеної частоти обертання. Необхідно приймати заходи щодо зменшення небезпечних перевантажень двигу¬на у процесі його пуску, а також зменшувати до мінімального значення коефіцієнт переванта- ження/навантаження (динамічності) у пружно¬му елементі механізму (канаті). Для цього ви¬користовують сучасні механотроні системи ке¬рування рухом механізму підйому вантажу і за допомогою спеціальних контролерів задати такі закони руху приводу і вантажу, за яких коефіцієнт динамічності буде мінімальним. При проведенні подібних розрахунків й оптимізації ди¬намічних навантажень у канатах механізму пі¬дйому вантажу слід враховувати способи під¬йому вантажу: «з ваги», «з підхватом» або «з землі», а також основні кінематично-силові й геометричні параметри механізму. Мета даної роботи полягає у встановленні законів руху елементів вантажопідйомного механізму крана, за яких мінімізуються рушійний та надлишковий моменти на валу двигуна, а також коефіцієнт динамічності у пружних елементах (канатах) механізму у процесі його пуску навіть за наявності резонансів (збігання миттєвої частоти обертання вала з власною частотою системи «привід - канат - вантаж»). Враховані моментні характеристики двигуна за формулою Клос¬са, а також різні види динамічного опору обер¬тальному руху вала двигуна. Здійснений розра¬хунок параметрів оптимального пуску ванта¬жопідйомного механізму на основі обґрунтова¬них еквівалентних схем: а) «з ваги» абсолютно жорстким канатом; б) «з ваги» пружним канатом; в) «з підхватом» або «з землі». Встановлені закони руху, за яких мінімізується натяг пружних елементів механізму (канатів) при підйомі вантажу у процесах пуску. Використані підходи та методи класичного варіаційного чи¬слення. Наведені результати отримані чисель¬но-аналітичними методами.Документ Analysis of the stability of water bodies to the action of destabilizing factors(КНУБА : ІТГІП, 2018) Azarov, Sergii I.; Zadunaj, Oleksii S.Methodical approaches to the assessment of ecological safety of ecosystems based on the establishment of a comprehensive indicator of the degradation of environmental components have been developed, which will allow us to assess non-additive properties of different-scale aquatic ecosystems. The analysis of methods for assessing the stability of water bodies to change the parameters of natural and anthropogenic regimes is carried out. Investigation of the nature of resistance of water bodies has revealed not only their desire for balance, but also a complex fight against regular and irregular (fluctuations) forces.