Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Документ
    Mathematical model of the dynamics change departure of the jib system manipulator with the simultaneous movement of its links
    (КНУБА, 2020) Loveikin, V. S.; Romasevich, Yu. O.; Spodoba O. O.; Loveikin, A. V.; Pochka, К. I.
    An equation of motion of the manipulator is obtained taking into account the influence of the inertial component of each link of the boom system and the effect of the oscillatory movement of the cargo on the dynamic loads of the metalware elements and hydraulic drive elements. The influence of the simultaneous movement of the first jib section, the second jib section and the telescopic jib section on cargo oscillation, as well as the effect of cargo oscillation on dynamic loads that occur in the boom system and manipulator hydraulic drive elements, is determined.
  • Документ
    Зниження енергоємності розробки грунту наконечником розпушувача
    (КНУБА, 2014) Пелевін, Л. С.; Карпенко, М.; Лаврик, С.; Щербина, Т.
    Проведено порівняльний розрахунок енергоємності розробки грунту простим гострим наконечником та активним наконечником розпушника. Розроблено конструкцію активного наконечника, який зменшує динамічні навантаження на стояк з одночасним зниженням енергоємності розробки ґрун¬ту.
  • Документ
    Аналіз динамічних моделей руху мостового крана при горизонтальному переміщенні
    (КНУБА, 2015) Ловейкін, В.; Ромасевич, Ю.; Крушельницький, В.
    У роботі проведений аналіз динамічних моделей руху мостового крана з урахуванням механічної характеристики приводного двигуна механізму горизонтального переміщення. Поставлене завдання вирішене за допомогою чисельного інтегрування диференціальних рівнянь руху мостового крана. Результати роботи проілюстровані графіками, що характеризують перехідний процес розгону балки мостового крана.
  • Документ
    Пружна підвіска транспортних засобів
    (КНУБА, 2017) Сукач, М. К.
    В Київському національному університеті будівництва і архітектури розроблено пластинчасту ресору для амортизації динамічних навантажень транспортних засобів. Амортизаційний пристрій призначено для колісних засобів (переважно вантажних автомобілів та автопричепів), що мають як одновісні, так і балансирні підвіски. ЇЇ можна використовувати також і в гусеничних транспортних засобах.