Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
6 результатів
Результат пошуку
Документ Дослідження транспортних і пішохідних потоків на перетинах міських магістралей в різних рівнях(КНУБА, 2010) Осєтрін, Микола Миколайович; Беспалов, Д. О.У роботі дається актуальність теми та обґрунтування подальшого її дослідження.Документ Моделювання екологічного впливу транспортного потоку на обгрунтування вибору інженерно-планувальних рішень перетинів міських магістралей(КНУБА, 2013) Солуха, Ігор Борисович; Євстіфєєв, Д. В.Розглянуте моделювання екологічного впливу транспортного потоку на обґрунтування вибору інженерно-планувальних рішень перетинів міських магістралей. Використане вітчизняне ПЗ ЕОЛ та іноземне ПЗ VISSIM для порівняння різних підходів для моделювання екологічного навантаження на при магістральну території перетинів магістралей в крупних містах.Документ Принципи і методи обґрунтування вибору інженерно-планувального рішення перетину міських магістралей(КНУБА, 2014) Осєтрін, М. М.; Карпенко, О. В.Розглянута методика обґрунтування вибору інженерно-планувального рішення перетину міських магістралей.Документ Факторний аналіз витрат паливно-мастильних матеріалів транспортного потоку на перетинах міських магістралей(КНУБА, 2013) Осєтрін, М. М.; Тарасюк, В. П.Розглянута оцінка факторного аналізу витрат паливно-мастильних матеріалів транспортного потоку на перетинах міських магістралей.Документ Критерії оцінки ефективності роботи ВДМ та фактори, що впливають на прийняття інженерно-планувальних рішень перетинів міських магістралей(КНУБА, 2015) Осєтрін, М. М.; Карпенко, О. В.Розглянуто критерії оцінки ефективності роботи вулично-дорожньої мережі (ВДМ) та фактори, що впливають на прийняття інженерно-планувальних рішень (ІПР) перетинів міських магістралей.Документ Вплив енерговитрат транспортного потоку на обгрунтування вибору інженерно-планувального рішення перетинів міських магістралей(КНУБА, 2014) Осєтрін, М. М.; Тарасюк, В. П.Розглянута методика оцінки впливу енерговитрат транспортного потоку на обґрунтування вибору інженерно-планувального рішення перетинів міських магістралей.