Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Документ
    Дослідження методики застосування скануючого тахеометра Topcon IS301 для побудови просторових моделей архітектурних форм
    (КНУБА, 2019) Віват, А. Й.; Назарчук, Н. О.
    У статті досліджено можливість застосування електронного тахеометра для побудови просторової 3D-моделі інженерного об’єкта. Об’єктом вибрано пам’ятник Митрополитові Андрею Шептицькому у м. Львові. Прилад для сканування – електронний тахеометр Topcon IS301 з прикладним програмним забезпеченням Image master. Прив’язку до міжнародної системи координат виконано RTN GNSS приймачем Stonex S900a з польовим програмним забезпеченням Carlson SurvCE. Прив’язку марок геодезичної основи та сканів виконано за розробленою методикою з контролем точності безпосередньо у полі.
  • Документ
    Перетворення між різними системами координат при виконанні наземного лазерного сканування та цифрового фотографування
    (КНУБА, 2011) Шульц, Р. В.
    Виконано аналіз сучасного стану можливостей методу наземної фотограмметрії та лазерного сканування і аналіз методів інтегрування даних фотограмметрії і лазерного сканування. Розглянуто варіанти створення 3D моделей за даними цифрового фотознімання та лазерного сканування місцевості.
  • Документ
    Контроль метрологічних характеристик лазерного сканера Faro Focus 3D S1210
    (КНУБА, 2015) Адаменко, О. В.; Акользін, І. В.
    Розглядається методика контролю метрологічних характеристик лазерних 3D сканерів.
  • Документ
    Перспективи використання програм обробки даних лазерного сканування в картографуванні ДТП
    (КНУБА, 2015) Куліковська, О. Є.; Атаманенко, Ю. Ю.
    У статті розглянуто актуальні програмні комплекси лазерного сканування, які здатні задовольнити специфічні потреби геодезиста чи інженера у картографуванні дорожньо-транспортних пригод, оскільки стандартне програмне забезпечення, яке доставляється зі сканером, потрібне переважно для управління процесом сканування і виконання стандартних операцій з обробки даних. Наведено висновок про правомірність використання програм, запропоновано сфери їх застосування. Результати аналізу дадуть змогу вибрати належну програму, яка стане стандартом у розв’язанні завдань із задач картографування та аналізу дорожньо-транспортних пригод, буде вирізнятися високою швидкістю і точністю в процесі візуалізації, управління, вимірювання та моделювання тривимірних об'єктів.