Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Аналіз розвитку і впровадження концепції розміщення зовнішньої реклами в місті Києві
    (КНУБА, 2015) Сафронов, В. К.; Сафронова, О. О.
    В роботі дан аналіз розвитку концепції впорядкування розміщення зовнішньої реклами в місті Києві, стану її реалізації і перспектив розвитку
  • Документ
    Щодо питань про співіснування реклами та архітектури
    (КНУБА, 2017) Авербах, М. Я.
    У статті актуалізуються питання, що пов'язано з поширенням елементів реклами у міському середовищі. Яскрава, активна, нав'язлива реклама використовує весь арсенал художніх засобів, щоб впливати на споживача, і при цьому заповнює архітектурні форми і простір. Наведено різні точки зору на проблему співіснування у міському просторі двох категорій – архітектури і реклами. Дано ретроспективний огляд розвитку засобів зовнішньої реклами в архітектурному середовищі. Показана роль реклами в сучасному суспільстві. Виявлено певні підходи до оцінки стану архітектурного середовища, яке несе на собі комерційні знаки. Висловлена необхідність проведення досліджень з метою створення правил, які б регулювали процес поширення рекламних засобів у просторі міста.