Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
4 результатів
Результат пошуку
Документ Дослідження показників технічного рівня баштових кранів(КНУБА, 2010) Назаренко, Іван Іванович; Пиляєв, Р. С.Зниження матеріаломісткості і енергоємності продукції, що випускається, особливої актуальності набуває комплексна оцінка технічного рівня машин. При оцінці технічного рівня сучасних баштових кранів необхідно враховувати не тільки їх технічні характеристики, що входять в показники призначення, але і конструктивну досконалість машин, їх економність, визначені рівнем проектно-конструкторських рішень [1]. Необхідно проводити зіставлення оцінюваного крана з кращими базовими зразками- аналогами, що відрізняються класифікаційним показником, що характеризує типорозмір даної машини, не більше ніж на 5-10%; Для баштових кранів таким показником є вантажопідйомність. Проте при таких обмежених змінах вантажопідйомності можливі значні коливання інших показників, наприклад, вантажного моменту, вильоту, висоти і швидкості підйому. В цьому випадку порівняння за абсолютними показниками (конструктивній масі, потужності і ін.) не дозволяє отримати зіставних результатів, тому доцільно застосовувати питомі відносні показники.Документ Оцінка та аналіз надійності застосування баштових кранів в будівництві(КНУБА, 2009) Пиляєв, Ростислав СтаніславовичСучасний стан виготовлення та експлуатації баштових кранів базується на зменшенні вартості виготовлення модулів шляхом збільшення об’єму випуску виробів одного типорозміру, зменшення потреби в площах і вживаному устаткуванні, а також збільшення в 5-10 разів числа виконань, що випускаються. Щодо експлуатації висуваються задачі будівництва об’єктів різної поверховості і складності, зниження вартості технічного обслуговування і ремонту за рахунок зменшення числа типорозмірів кранів і ширшого використання агрегатного ремонту, скорочення зайвих запасів невживаних секцій башт і стріл, а в результаті отримання високопродуктивних кранів.Документ Оптимізація динамічного режиму пуску шарнірнозчленованої стрілової системи баштового крана(КНУБА, 2009) Ловейкін, Вячеслав Сергійович; Шевчук, О. Г.Баштові крани з шарнірно-зчленованою стріловою системою (рис.1) використовуються для висотного будівництва. Стріла таких кранів складається з основної та допоміжної секцій. Основна секція з’єднана з баштою шарніром і повертається відносно нього на кут 90 , з іншого боку до неї приєднана допоміжна секція, яка знаходиться завжди в горизонтальному положенні за рахунок приєднаного чотириланкового механізму. По допоміжній секції стріли рухається вантажна каретка.Документ Огляд сучасної вантажопідйомної техніки(КНУБА, 2010) Назаренко, Іван Іванович; Свідерський, А Т.; Заліско, І. І.; Коваленко, С. А; Кравчук, Ю. І.; Шепетько, В. А.; Кобижський, М. Г.Актуальність роботи полягає в тому, що на ринку України пропонується широка гама різних кранів як вітчизняного так і закордонного виробництва, тому оцінка їх конструкцій та параметрів має важливе значення для будівельних організацій при обґрунтуванні та вибору.