Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Проблеми сучасної архітектурно-дизайнерської освіти
    (КНУБА, 2020) Акопова, А. О.; Слєпцов, Олег Семенович
    Навчання архітектурно-дизайнерської діяльності, динамічно розвивається і переходить на нову іншу систему функціонування. Освітній процес змінюється, на заміну традиційними способами і методами навчання приходять нові. Сучасне прогресивне суспільство ставить нові актуальні завдання перед архітектором-дизайнером нового покоління, тому і принципи освітнього процесу повинні бути переглянуті і актуалізовані. У статі розглянуті основні проблеми при підготовці спеціалістів до професійної діяльності. У загальній схемі підготовки використано основні принципи навчання, серед яких виділено принципи фундаментизації, неперервності та ступеневості змісту професійної освіти. Розглянуто вимоги до інтеграції загально-художніх і професійних знань у підготовці майбутніх архітекторів. Теоретично доведено, що зміст знань, які має засвоїти майбутній дизайнер-архітектор, поєднує наступні напрями: загальнотеоретичний, загально-художній, професійно орієнтований, інженерно-технічний та технологічний, а також організаційно- технічний. Виділено етапи підготовки майбутніх архітекторів у вищих навчальних закладах. Розглянуті основні проблеми та недоліки при підготовці архітекторів, спроби їх вирішення, та переосмислення існуючих методик освіти.
  • Документ
    Master of science in management of technology (msc. MOT) education – benchmarking the Japanese case as an advanced country of MOT education and expectation for the MOT education in Ukraine
    (КНУБА, 2014) Hiroshi Tanaka; Bushuyev, Sergey
    Management of Technology (MOT) education at higher education institutes is a kind of professional higher education of practicing engineers who are employed in business or public services after having graduated from engineering schools (BS or MS in Engineering) or science schools. MOT education is intended to re-educate working engineers in strengthening their knowledge of management and finance to upgrade them to be talents fit for being technology oriented managers who could roadmap employers’ business strategy and innovation from total business perspective. This paper benchmarks a case of Japan as one of the most populous MOT higher education countries in the world and tries to explore the future of MOT education in Ukraine.
  • Документ
    Research infrastructures in contemporary european science
    (КНУБА, 2017) Pogorelova, O. S.; Postnikova, T. G.; Gerashchenko, O. V.
    This article is short review and summary, sometimes compilation, of the works explaining the contemporary conception Research Infrastructures (RI). The short information about Academic and Research Networks URAN and GEANT is given. The impacts of RIs on economics, on innovation, on scientific activity, and on society are described.