Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Документ
    Програма підвищення безпеки руху у Донецькому регіоні
    (КНУБА, 2008) Енглезі, І. П.; Бєлов, Ю. В.; Долгополов, С. М.; Рейцен, Є. О.
    У статті на прикладі «Програми підвищення безпеки руху у Донецькому регіоні» подано обґрунтування і особливості розробки таких програм.
  • Документ
    Особливості режиму руху транспортного потоку на перетинах міських магістралей в різних рівнях
    (КНУБА, 2011) Осєтрін, Микола Миколайович; Беспалов, Д. О.
    У статті пропонується визначення терміну «режим руху», надається набір характеристик, що включає дане понятт
  • Документ
    Дослідження рівня транспортного завантаження на основних входах м. Києва
    (КНУБА, 2014) Дубова, С. В.; Васильєва, Г. Ю.
    Стаття є продовженням статті «Аналіз рівня транспортного завантаження магістральної вулично-дорожньої мережі м. Києва» авторів, опублікованої в збірнику №44 та розглядає проблеми пропускної спроможності на основних входах м. Києва.
  • Документ
    Аналіз методів проектування і оцінки ефективності роботи нерегульованих перетинів на вулично-дорожній мережі міста
    (КНУБА, 2016) Осєтрін, М. М.; Дворко, О. М.
    Проводиться історичний огляд і аналіз методів проектування та оцінки ефективності роботи нерегульованих перетинів на ВДМ міста. Ключові слова: нерегульований перетин, пропускна здатність, граничний інтервал, напрям руху, інтенсивність руху транспорту, затримка руху.
  • Документ
    Коефіцієнти добового приведення інтенсивності руху транспортних потоків на вулично-дорожній мережі міста (на прикладі м. Києва)
    (КНУБА, 2017) Осєтрін, М. М.; Беспалов, Д. О.; Дорош, М. І.; Петрук, В. Б.; Королевська, І. В.
    Розглянутий показник добової інтенсивності руху транспорту. Проаналізований існуючий метод визначення коефіцієнтів добового приведення інтенсивності руху транспортних потоків на основі натурних обстежень на вулично-дорожній мережі міста. Запропонований новий підхід визначення коефіцієнтів, заснований на основі соціологічного опитування населення міста. Виконана порівняльна характеристика та аналіз різних методів визначення коефіцієнтів.
  • Документ
    Методи удосконалення транспортної інфраструктури (на прикладі м. Києва)
    (КНУБА, 2020) Васильєва, Г. Ю.; Дубова, С. В.
    Розглянуто проблеми транспортної інфраструктури міста з урахуванням невпинного зростання інтенсивності руху транспортних потоків. Розроблена класифікація об’єктів транспортної інфраструктури міста. Викладені результати дослідження об’єктів транспортної інфраструктури та порівняння показників з нормативними вимогами. Наведений аналіз результатів обстеження інтенсивності руху транспортних потоків та розрахунків пропускної здатності на 92 регульованих перехрестях в м. Києві. Сформовані організаційні і реконструктивні методи удосконалення транспортної інфраструктури, що сприяють підвищенню пропускної здатності вулично-дорожньої мережі та зменшенню затримок транспорту. Узагальнені заходи з удосконалення транспортної інфраструктури міст.