Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Документ
    Створення сучасної сценографії та інтер’єру при курсовому архітектурному проектуванні
    (КНУБА, 2017) Слєпцов, О. С.; Меженна, Н. Ю.; Ушаков, Г. Н.; Ященко, О. Ф.
    У статті досліджуються методичні особливості навчання студентів 2 курсу архітектурного факультету проектуванню інтер'єру, створюючи сценічний простір реальної вистави, з участю у спорудженні декорацій. Такий варіант завдання на проектування на прикладі сценографії дозволяє залучити студентів до повного циклу подій: вивчення п'єси, спілкування з режисером та акторами, розробка дизайн-проекту, участь у створенні реального середовища та присутність на виставі – результаті синтезу мистецтв у просторі.
  • Документ
    Прийоми трансформації житлового простору студентського гуртожитку в гуртожиток сімейного типу
    (КНУБА, 2011) Чабан, К. В.; Олійник, О. П.
    У статті розглянуті прийоми трансформації житлового простору від звичайних студентських гуртожитків до гуртожитків сімейного типу, визначено напрями організації малогабаритних кімнат.
  • Документ
    Принципи та прийому дизайну інтер'єру дитячого центру раннього розвитку
    (КНУБА, 2011) Турчик, Ю. С.; Олійник, О. П.
    Ранній розвиток дитини являє собою сукупність всесторонніх процесів пізнання дитиною оточуючого її світу. Психологами та педагогами доведено, що ефективний розвиток дитини, її психічної діяльності (сприйняття, запам’ятовування, мислення та ін.) і форм її самореалізації (умінь, навичок тощо), нерозривно пов’язаний з педагогічним процесом, який є важливою складовою розвиваючого середовища. Інтер’єр, в якому перебуває дитина в перші роки свого життя,визначає і впливає на її естетичний смак, здібності та інтелектуальний розвиток.
  • Документ
    Принципи підвищення естетичних якостей інтер'єрів лікувально-оздоровчих закладів
    (КНУБА, 2013) Чернявський, К. В.
    В статті розглядаються питання організації комплексного формування дизайну інтер‘єрів лікувально-оздоровчих закладів засобами монументально-декоративного мистецтва.