Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Визначення напружень і деформацій залізобетонних колон при температурних впливах за допомогою ЕОМ
    (КНУБА, 2014) Колякова, В. М.; Божинський, М. О.
    Наведено дані моделювання одностороннього впливу підвищеної температури на залізобетонну колону з відображенням у моделі прогріву поперечного перерізу колони та моделюванням арматурного каркасу в програмному комплексі ЛИРА.
  • Документ
    Методи розрахунку залізобетонних монолітних перекрить з порожнистими вкладишами
    (КНУБА, 2019) Кріпак, В. Д.; Колякова, В. М.; Скопець, В.
    Монолітні залізобетонні плити перекриття з пустотними вкладишами мають великі переваги перед традиційними суцільними. Їх використання дозволяє знизити власну вагу, зменшити навантаження каркас будівлі, збільшити прольоти, поліпшити тепло – та звукопровідність перекрить. Однак впровадження таких плит в будівництві стримується відсутністю теоретичних досліджень і необхідної нормативної бази для проектування. У статті розглядаються методи аналітичного і чисельного моделювання у МСЕ комплексах роботи плити з пустотними вкладишами. Розг- лянуто чотири можливих методи компютерного моделювання облегшеної плити перекриття з перехресними порожнинами в комбінації з повнотілими ділянками плити з використанням ПК ЛІРА-САПР. Проаналізована сходимість результатів зусиль та переміщень дослідного фрагменту плити. Показано, що найбільш аде- кватно відображає напружений та деформова- ний стан метод розрахунку 1 – моделювання перекриття плитою приведеної жорсткості. Цей метод є найбільш простим з точки зору моделювання складних архітектурних форм перекрить, має задовільну подібність результа- тів, дозволяє підбирати необхідне армування за допомогою постпроцесорів. Даний метод рекомендовано використовувати при моделюванні просторової роботи каркасу будівлі, для оцінки зусиль і необхідного армування плит перекриття, елементів каркасу та фундаментів.