Вибрані статті з наукових збірників
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27
Переглянути
6 результатів
Результат пошуку
Документ Принципи розташування навчально-виховних комплексів в житловій забудові(КНУБА, 2013) Гомон, О. О.Розглянуто розташування навчально-виховного комплексу «Дитячий садок – початкова школа» (НВК) в структурі житлової забудови, визначено основну номенклатуру типів будівель навчально-виховних комплексів для міського будівництва, санітарні розриви між спорудами та іншими об’єктами.Документ Методика проектування навчально-виховних комплексів на основі уніфікованих блок-модулів(КНУБА, 2017) Гомон, О. О.Розглянуто навчально-виховний комплекс як архітектурну споруду на основі застосування типізованих елементів блок модулів, який дозволить комбінувати навчально-виховні комплекси різної місткості.Документ Функціонально-планувальні рішення навчально-виховного комплексу "дитячий садок - початкова школа"(КНУБА, 2014) Гомон, О. О.Розглянуто функціональну структуру навчально-виховного комплексу «Дитячий садок-початкова школа», яка дозволила виділити основні функціональні групами приміщень НВК до складу якого входить блок приміщень дитячого садка, приміщення початкової школи та блок спільних приміщень.Документ Гнучкість в архітектурі навчально-виховних комплексів «Дитячий садок – початкова школа»(КНУБА, 2013) Гомон, О. О.розглянута доцільність застосування гнучкої планувальної систем у формуванні архітектурно-планувальної структури навчальновиховних комплексів «Дитячий садок-початкова школа».Документ Функціональні основи навчально-виховних комплексів "дитячий садок-початкова школа"(КНУБА, 2013) Гомон, О. О.Розглянуто сучасний стан дошкільних та загальноосвітніх закладів та розвиток мережі навчально-виховних комплексів «Дитячий садок – початкова школа» та створення умов для різнобічного розвитку дитини дошкільного віку та учнів шкіл, відповідно до освітнього рівня.Документ Функціонально-планувальна організація території навчально-виховного комплексу «дитячий садок – початкова школа»(КНУБА, 2014) Гомон, О. О.; Ковальский, Л. М.Стаття розглядає навчально-виховний комплекс як архітектурну споруду в комплексі з територією, з планувальною структурою самої споруди на ділянці та правильне розташування комплексу з ігровими та загальними майданчиками.