Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Языковый принцип построения модели восприятия (построение схем моделей архитектурных пространств)
    (КНУБА, 2014) Высочин, И. А.
    Продуктом (товаром) творческой работы архитектора являются объемы и пространства. В известной мере их кодируют (т.е. подают упрощенно, схематически). Для раскодирования данного товара, в том числе и моделей восприятия их необходимо раскодировать при прочтении (восприятии). Для этого существует язык архитектуры. На основании этого языка разработана схема языкового принципа построения модели восприятия. Разработано схему языкового принципа построения модели восприятия
  • Документ
    Построение схем моделей архитектурных пространств. Модель восприятия как структура для хранения знаний
    (КНУБА, 2014) Высочин, И. А.
    Модель сприйняття як структура для зберігання знань. Архітектурне моделювання надає можливість процесу розвитку архітектури не як простої послідовності ситуації в минулий час та її віддзеркаленню, а з усіма концепціями, що відносяться до характеру міркування, різкими якісними змінами, стрибками і навіть деякою революційністю, і, як наслідок, – усвідомлення виявлених протиріч у дії, що і є якісними змінами в структурі для зберігання знань. Розроблено схему побудови моделі сприйняття як структури для зберігання знань.
  • Документ
    Схемы построения моделей архитектурных пространств. Вариативная (развивающаяся) модель восприятия
    (КНУБА, 2014) Высочин, И. А.
    Варіативна (що постійно розвивається) модель сприйняття. Варіативний, тобто такий, що постійно розвивається, об’єкт архітектури можна уявити собі як процес зміни його якостей і які генерують зовсім нові прогресивні структури та зв’язки, що в переважній більшості призводе до підвищення класу моделі, а в відтак і конкретного об’єкта, що має тенденцію до постійного розвитку і вдосконалення. Розроблено схему побудови варіативної (що постійно розвивається) моделі сприйняття.