Вибрані статті з наукових збірників

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/27

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Аеропортобудування України тридцятих років та ідеї введення аеропортів в центри крупних радянських міст
    (КНУБА, 2009) Висоцький, А. М.
    Світовий розвиток авіації 30-х років співпав з загостренням транспортної проблеми крупних міст. В Україні, як в республіці СРСР, ця проблема ще не набула гостроти. Проте і тут їй приділяється увага на рівні теоретичного моделювання. Літак розглядається як міський транспортний засіб. З’являються і перші пропозиції введення аеропортів в структуру радянських міст. Мирне творче життя країни обриває ІІ Світова війна.
  • Документ
    Перші аеродроми України та їх архітектурно-планувальна організація
    (КНУБА, 2009) Висоцький, А. М.
    Даною публікацією автор започатковує ряд статей присвячених розвитку архітектурно-планувальної організації аеродромів та аеропортів. В представленій статті в стислій формі розглянуто питання зародження авіації та аеродромобудування в Україні. Розвиток будівництва аеродромів показано від перших звичайних територій, що виділялися для потреб аматорів повітроплавання, до аеродромів кінця 20-х років. Аеродром розглядається як об’єкт, що служить авіації. З удосконаленням авіаційної техніки – удосконалюються і аеродроми. Вони складаються з двох частин: території та аероторії. На рівні схеми генерального плану аеродрому розглянуто основні складові елементи аеродромів тієї епохи.
  • Документ
    Зародження цивільної авіації та романтичних надій містобудування
    (КНУБА, 2009) Висоцький, А. М.
    Стаття присвячена зародженню цивільної авіації та аеропортобудування США та Західної Європи. Це співпало з загостренням транспортної проблеми великих міст. В США авіація вперше починає використовуватися як новий засіб міського транспорту без зміни планувальної організації міста. Європейські архітектори розпочинають пошуки планувальної організації ідеального міста з виявленням його транспортної сутності. З’являються проекти глибокого введення авіації в історичну структуру центрів міст. Так в Лондоні пропонується збудувати аеропорт на 38-метровій висоті над житловою забудовою центральних районів. В центрі Парижа проектується аеропорт над мостами Сени. В Лейпцизі пропонується будівництво аеропорту на даху залізничного вокзалу. Друга світова війна перекреслила ці романтичні ідеї.