Архітектурний вісник КНУБА

Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/40

Переглянути

Результат пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Документ
    Історія, сьогодення та перспективи кафедри Основ архітектури і архітектурного проектування
    (КНУБА, 2015) Слєпцов, О. С.; Горбик, О. О.; Ладан, Т. М.; Кумейко, М. К.
    Кафедра Основ архітектури і архітектурного проектування була утворена 1964 р. внаслідок ділення кафедри Архітектурного проектування, яка існувала на архітектурному факультеті від часу його заснування у 1930 р. Викладачами новоутвореної кафедри «Інтер’єру та меблів» були: Олег Олександрович Свєшніков – завідувач кафедри до 1971 р., доценти А. Я. Косенко, І. Є. Чернядьєв, М. Й. Кресальний, асистенти В. І. Соченко (з 1967 р.), Е. А. Більський, Л. А. Добровольський, Ф. Ф. Грачов, К. Г. Демура, В. А. Дзугаєв, Г. М. Синиця, Ю. Ф. Ларкін, І. Р. Наймушина, Л. В. Василенко, О. В. Заварова. Крім поглибленого студіювання нового напрямку спеціалізації («Інтер'єр»), педагоги кафедри долучались до викладання базових дисциплін – читали лекційні курси з типології житла (А. Я. Косенко), введення в спеціальність (К. Г. Демура), історії мистецтва та архітектури (Г. М. Синиця, згодом Ю. Ф. Ларкін). Активно велась наукова робота, захищались кандидатські дисертації; прикметним було функціонування при кафедрі лабораторії експериментального проектування, в якій проходили апробацію, розроблялись та впроваджувались в практичне проектування наукові та методичні здобутки кафедри.
  • Документ
    Принципиальные типологические особенности формирования инновационных высших учебных заведений на примерах отечественной и зарубежной практики.
    (КНУБА, 2014) Уренев, В. П.; Казакова, М. В.
    Данная статья освещает тему процесса появления новых типов современных высших учебных заведений. Проанализированы характерные типологические особенности инновационных ВУЗов. Значительное внимание уделено актуальному на сегодняшний день вопросу усовершенствования и внедрения новых форм и методов образования, переходу к гибкой системе подготовки специалистов, процессу создания новых типов высших учебных заведений. На основе проведенного исследования выявляется острая потребность в формировании и развитии высших учебных заведений принципиально нового типа.