Архітектурний вісник КНУБА
Постійне посилання на фондhttps://repositary.knuba.edu.ua/handle/987654321/40
Переглянути
5 результатів
Результат пошуку
Документ Екологічна психологія архітектурного простору(КНУБА, 2020) Русевич, Тетяна ВікторівнаУ статті розповідається про екологічну психологію - науку, що розглядає взаємини людини з навколишнім природним і антропогенним простором. Архітектурний простір- це безпосередній інформаційний канал впливу на сприйняття людини і засіб її формування. Дається визначення інформації - параметричної, семантичної і естетичної. Розглядаються етапи становлення взаємодії психології з навколишнім середовищем. Формулювання концепції сталого розвитку згідно з визначенням Міжнародної комісії з навколишнього середовища і розвитку. Термін «екопсихологія» сприймається і інтерпретується як напрям психологічної науки, що має відношення і до екології, й у тому числі архітектурної екології. Вихідним для еколого-психологічних досліджень є уявлення про те, що психічний розвиток, навчання, поведінка людини та їй психічне здоров'я не можна розглядати поза зв'язком даного індивіда з навколишнім середовищем (природним, антропогенним, інформаційним, освітнім, родинним і тощо). Тому актуальна необхідність створення для людини психологічно здорового архітектурного простору, для того щоб уникнути синдрому сенсорної депривації, поганого емоціонального становища і девіантної поведінки людини.Документ Духовні реколекції в системі освіти молоді та визначення їх місця в архітектурному просторі(КНУБА, 2017) Голубчак, К. Т.; Габрель, М. М.Стаття присвячена визначенню поняття духовних реколекцій, дослідженню їх впливу на формування духовності молодої людини та особливостей архітектурної організації духовно-реколекційних центрів.Документ Досвід проектування і будівництва реабілітаційних центрів для онкохворих дітей в країнах світу(КНУБА, 2018) Кантаурова, Н. А.; Кpaвчeнкo, I. Л.В статті розглянуті практики проектування, будівництва та функціонування реабілітаційних центрів для дітей з онкологічними захворюваннями в країнах світу. Досліджується питання необхідності зосередження в єдиному архітектурному комплексі всіх необхідних приміщень для проведення повноцінної реабілітації дітей.Документ Топоси залізничних вокзалів(КНУБА, 2018) Рочняк, Ю. А.Досліджується просторова компонента архітектури залізничних вокзалів, яка у взаємодії з найважливішими функціями утворює так звані топоси. Їхні найзагальніші риси, спосіб сполучення і взаємодії утворюють специфіку архітектури залізничних вокзалів.Документ Семантична сутність формування архітектурних просторів шкільних комплексів XXI століття(КНУБА, 2014) Пивоваренко, О. В.У статті розглядаються питання про виникнення архітектурних просторових структур, семантичну сутність формування архітектурних просторів сучасних шкільних комплексів.